P21 : COLLAB

369 12 0
                                    

"Kat asrama ni abang pernah buat dengan sape?", Soal Kama kepada seniornya Zaquan.
Semalam Kama tertangkap dengan Zaquan selepas dia dalam diam-diam melancapkan batang Nicky yang sedang tidur lena ketika itu.Selepas itu Zaquan mengajaknya ke tandas dan menutuh lubang punggungnya selepas itu.Ketika ini mereka berdua sedang berbual berdua di dewan makan ketika minum malam.

"Takde,Kama orang pertama abang dapat fuck.Sedap lubang Kama sempit dengan ketat.Semalam tu first time ke?", Puji Zaquan ketika itu.

"Haah.First time.Kalau lite tu biasalah. Tapi bukan dekat sini,dekat area taman." Jawab Kama pula.

"Macam mana boleh jumpa?", Soal Zaquan lagi.

"Saya cari kat grindr je bang.Bersepah", Jawab Kama sambil tersenyum.

Zaquan memaklumkan kepada Kama yang dia pernah melakukan seperti apa yang Kama lakukan semalam kepada Nicky di sekolah lamanya.Dalam masa yang sama Zaquan memberitahu Nicky bahawa dia cukup bernasib baik semalam kerana tiada sesiapa yang sedar mengenai perbuatannya selain dirinya sendiri.

"Selain dari Nicky,Kama pernah lancapkan siapa je? Budak asrama ada yang tahu ke Kama gay?", Tanya pelajar Ting 4 itu.

"Takde bang.Memang abang Nicky je yang pertama saya buat.Sebelum ni ada tapi takde lah saya lancapkan,tak berani takut kantoi.Uishh,takde la bang.
Memang abang sorang je tau pasal Kama ni." Jawab Kama pada soalan Zaquan tadi.

"Habis kalau tak lancapkan Kama buat apa? Hahaha abang tanya je,mana tau boleh gangbang." Seloroh Zaquan ketika itu.

"Hihihi memang takde bang.Saya bau spender je.Dapat pulak yang tak basuh lagi.Tahun lepas selalu lah,tahun ni tak pernah lagi sebab dah tak sebilik." Terang Kama.

"Kama fetish spender ke? Spender sape Kama bau tu? Mesti yang aktif sukan ni. Abang pun macam tu gak dulu,nak pulak yang bau masam-masam tu.Stim je rasa hahaha", Kata Zaquan.

"Abang Sam bang.Memang dia kurus, tapi batang dia besar bang.Saya pernah nampak." Jujur Kama ketika itu.

"Oh Sam tu abang tau batang besar. Biasa orang kurus memang macam tu. Selain Sam sape lagi Kama usha?", Soal Zaquan lagi.

Kama memberitahu Ayash,Ipin,Farhan dan Khai menjadi pilihannya.Kebetulan pula nama yang disebutkan oleh Kama itu adalah pemain bolasepak sekolah.
Dia turut memberitahu Zaquan yang dia sangat meminati Cikgu Wafi.Pada Kama,Cikgu Wafi merupakan seorang lelaki yang cukup sempurna dari segi rupa dan fizikal.

Zaquan turut bersetuju dengan pendapat Kama tentang Cikgu Wafi. Malah Zaquan tidak segan untuk mengakui yang dia pernah membayangkan wajah wardennya itu ketika melancap.Dia juga memberitahu yang dia sangat meminati Khai,ketua asrama pada tahun ini.Dalam masa yang sama juga dia memberitahu Kama yang dia dalam perancangan untuk menikmati tubuh Nicky.

"Selain Cikgu Wafi,yang lain tu kita boleh try.Tapi Khai tu macam susah sikit", Kata Zaquan.

"Tadi abang cakap abang ada plan nak try Nicky.Camne caranya bang?" Tanya Kama yang sangat berminat ketika itu.

"Adalah,tu biarlah rahsia.Tunggu dapat baru abang bagitahu Kama." Jawab Zaquan sambil tersenyum.

"Alaaa abang ni.Kama pun nak rasa gak." Runggut pelajar Ting 1 itu.

"Eh,tadi bukan Kama dah rasa ke batang Nicky tu.Cukup lah tu." Jawab Zaquan sambil ketawa.

"Saya nak batang abang Nicky tu fuck lubang saya bang.Nak jugak rasa sedap ke tak", Jawab Kama pula.

"Boleh je,Kama nak rasa sape-sape punya boleh.Tapi abang tak boleh buat sorang,Kama kena tolong abang." Jawab Zaquan

"Tolong apa bang?", Soal Kama ketika itu

COVID-19 2021Where stories live. Discover now