Zaquan merupakan pelajar yang sebelum ini bersekolah di sebuah sekolah di Cheras.Memandangkan bapanya telah pun puncen,dia dan keluarganya berpindah ke Seremban.
Dalam keadaan yang tidak diduga, permohonannya untuk ke sekolah ini berjaya.Dia sebilik sama dengan Kama,pelajar Ting 2.Bagaimanapun sehingga hari ini mereka masih tidak tahu tentang kecenderungan seks mereka masing- masing.Zaquan mempunyai ketinggian 171cm,berkulit hitam manis dan mempunyai tubuh badan yang menarik.
Bukan menjadi rahsia lagi tentang Zaquan pada ahli keluarganya yang lain.Semasa berada di Tingkatan 3, Zaquan pernah digantung sekolah atas kesalahannya yang memaksa junior di sekolah melakukan oral seks.Tidak tahan dengan itu,mangsanya membuka cerita dan menyebabkan Zaquan digantung sekolah selama 2 minggu sebelum pelaksanaan PKP.
Kerana itulah dia berusaha keras menyembunyikan identiti sebenarnya di sekolah ini.Tambahan pula dia telah mendapat amaran keras dari kedua orang tuanya agar tidak mengulangi perbuatan seperti itu.Tetapi dia masih sama dan tidak boleh mengubah minatnya meskipun dia cuba berubah.
Begitu ramai penghuni di dalam asrama ini yang memenuhi cita rasanya.Salah seorangnya adalah Khai,pelajar Ting 5 pada tahun ini.Dia juga berpenampilan dengan pakaian yang kemas di sini untuk menjaga imejnya di sini.Selain itu juga dia cuba menyembunyikan dirinya yang sebenar dengan beramah mesra dan bercampur dengan penghuni asrama yang lain.Dia tidak mahu tahu penghuni asrama di sini mengetahui siapa dirinya yang sebenar.
Nicky,pelajar tingkatan 5 ada bertemu dengannya tadi.Nicky memintanya hadir ke padang bola pada petang ini.Katanya Cikgu Wafi mahu membentuk sebuah pasukan bolasepak untuk sekolah.Dia menerima tawaran itu,tambahan pula dia perlu mencari peluang untuk mendekatkan dirinya dengan Khai kerana ketua asrama itu cukup handal dalam sukan tersebut.
Selepas tamat bermain bola di padang,
dia terus mencari Khai untuk berborak dengan seniornya sambil menuju ke dewan makan.Khai yang tidak tahu apa-apa mengenai Zaquan terus membalas perbualannya walaupun kekok.Dia berasa senang hati apabila Khai melayannya dengan baik.Khai mempunyai ketinggian yang sama dengan Zaquan.Berkulit sawo matang,
bermata sepet dan mempunyai lesung pipit di pipinya.Fizikal Khai cukup lengkap dan kepadatan punggungnya menjadi sebab utama mengapa Zaquan mahukannya.Zaquan sedar dia perlu mengambil masa untuk menambat hati Khai,kerana seniornya itu merupakan seorang straight.Zaquan sedar dia memerlukan masa untuk memahami rentak penghuni di asrama ini,terutamanya pada penghuni asrama yang berjaya menarik perhatiannya.Dia tidak mahu identitinya terdedah terlebih awal sekiranya dia terbuat silap.Oleh itu dia perlu bersabar sambil menanti waktu yang sesuai.
Selain daripada Khai,pelajar Ting 5 yang lain yang menarik perhatiannya adalah Nicky.Tambahan pula Nicky sebilik dengannya.Selalu sahaja dia mencuci mata melihat Nicky memakai boxer yang ketat sahaja di dalam bilik. Jika Nicky memakai spender,pasti dia akan terlihat lebih tampan dan mengiurkan.
Dia kini sedang menyusun cara untuk merealisasikan impiannya.Dia sudah penat melancap sendiri di dalam tandas setiap kali nafsu ghairahnya datang menyerang.Dia sedar setakat berbuat baik sahaja dia tidak akan menjadi perhatian.Oleh itu dia mengambil dahulu hati Nicky dengan sering membelanja seniornya itu di kafe selepas prep malam.
Bila-bila sahaja Nicky akan jatuh dalam genggamannya.Zaquan hanya menanti masa yang sesuai sahaja.Dia perlu mendapat kepercayaan sepenuhnya dari Nicky sebelum dia bertindak. Selepas itu dia akan gunakan cara yang lain pula untuk mendapatkan Khai dan yang lain.
YOU ARE READING
COVID-19 2021
RomanceGURAUANKU YANG DI ANGGAP SERIUS OLEH SAM MEMBUKA JALAN UNTUK DIRIKU MENIKMATI TUBUHNYA.SAM MENYEDARKANKU YANG KUASA WANG DAPAT MENUNDUKKAN LELAKI STRAIGHT. DUSUN SAHABAT BERJAYA BERTAHAN SELEPAS DI HENTAM TERUK DENGAN BADAI COVID19 DAN HALANGANKU U...