P36 : CUTI PENGGAL KETIGA

325 11 0
                                    

Hari ini merupakan minggu balik wajib pelajar untuk sesi cuti persekolahan penggal yang ketiga. Kelas pembelajaran masih berlangsung ketika ini dan aku sedang berada di pejabat warden untuk mempertimbangkan permintaan dari Khai.

Malam semalam Khai ada berjumpa denganku dan menyampaikan hasratnya untuk mencuba nasib sebagai model seperti Sam sebelum ini.Pada mulanya aku menganggap permintaan Khai ini untuk memerangkap diriku,tetapi selepas berkali kali dia menyakinkanku dan memberi kepercayaan kepadaku, akhirnya aku mengalah.

Setakat ini aku tidak menjanjikan apa-apa dan aku memaklumkan kepadanya yang aku perlu bertanyakan dahulu kepada kawanku jika tawaran model itu masih ada. Sebenarnya itu hanyalah alasanku untuk mencari idea memandangkan kerja itu hanyalah rekaan dan tidak pernah wujud sama sekali.

Dalam masa yang sama juga aku mula berfikir bahawa ini adalah kesempatan yang sesuai untuk aku menikmati tubuh Khai yang aku dambakan sebelum ini.Tetapi aku perlu berfikir segala kemungkinan sebelum bertindak.Aku bimbang jawapan yang aku berikan boleh menimbulkan masalah kepadaku di kemudian hari.

Suasana bising mula kedengaran di asrama menandakan bahawa penghuni asrama telah pulang.
Mereka pasti tidak sabar untuk pulang ke rumah keluarga masing-masing apatah lagi untuk menghadapi cuti penggal ketiga yang bakal bermula hari ini.
"Cikgu,boleh saya masuk?', Soal Khai selepas dia mengetuk pintu pejabatku.

"Jadi macamana Cikgu? Ada apa-apa berita ke?', Soal pelajar Ting 5 itu kepadaku.

"Sorry la Khai,setakat ni takde pape berita lagi.Kalau ada aku sendiri bagitahu kau'', Jelasku lagi.
Sebenarnya aku masih berasa ragu-ragu dengan Khai.

"Hmm..Okay Cikgu.Cuma kalau masa cuti ni ada Cikgu bagitahulah.Saya on je', Balasnya lagi.

"Nak on macamana? Kan cuti sekolah. Kau lepak je la rumah."Jawabku ringkas ketika itu.Aku sebolehnya mahu terus memberikan alasan agar Khai dapat melupakan hajatnya itu.

"Takpe Cikgu.Ibu saya pun dah kenal Cikgu.Dia sendiri tak kisah kalau saya lepak dengan Cikgu.Nanti saya bagilah alasan nak study ke apa.'' Jawab pelajar Ting 5 itu.

"Aku takut kau terlepas cakap macam Sam.Lagi satu sebolehnya aku tak nak lah benda macam ni pengaruhi korang lepas habis SPM nanti.Lagipun kerja tu memang tak sesuai dengan korang sebab korang student", Kataku lagi yang terus memberikan alasan.

"Saya tak sama macam Sam Cikgu. Saya buat benda ni untuk dapat gaji je,sebab saya ada benda nak beli. Takkan lah saya mudah nak serah diri macam tu je dekat orang lain.Macam Cikgu lain lah sebab saya dah kenal Cikgu 5 tahun.Lagipun Cikgu layan kitorang baik-baik.Kalau Sam boleh percaya kat Cikgu,takkan saya tak boleh?", Jelas Khai lagi kepadaku. Dia sebolehnya mahu juga terlibat dalam iklan pencarian model rekaanku itu.

Aku merenung jauh ketika ini.Khai sudah pun bersetuju untuk menyerahkan dirinya kepadaku. Berbanding dengan Sam,Khai lebih memberikan kepuasan kepadaku sekiranya aku dapat menikmatinya. Tambahan pula punggung Khai lebih pejal dan seksi berbanding Sam.
Dengan kepercayaan yang diberikan kepadaku,aku hanya perlukan selangkah lagi untuk menjayakan impianku mendapatkan Khai.

Aku kembali menerangkan Khai tentang apa yang perlu dibuat sekiranya dia bersetuju.Aku perlu mengambil gambarnya dalam keadaan memakai spender sebanyak 100pcs dan berkemungkinan juga aku perlu merakam videonya semasa sedang mandi ataupun dalam keadaan mengayakan spendernya. Dalam pada masa yang sama juga, kemungkinan aku perlu merakamkan video seks songsang aku dan dirinya sekiranya pihak agensi bersetuju memberikan peluang kepadanya.

"Saya setuju je Cikgu.Asalkan saya dapat duit untuk beli barang", Jawab Khai ketika itu.

COVID-19 2021Where stories live. Discover now