Bölüm - ⅩⅥ - Kaos
Yolculuğumuzun bitmesine yirmi dört saatten daha az bir süre kalmıştı, ancak yol neredeyse dayanılmaz bir hal almıştı benim için.
Sürekli olarak kapalı bir kutunun içinde olmanın dışında, her gözümü kapattığımda o fısıldayan sesi duyuyordum. Beni bir türlü rahat bırakmıyor, sürekli zihnimin içinde varlığını hissettiriyordu. Amacını anlamıyordum ve kimseye bu konuda cesaret edip konuşamıyordum.
Bulunduğum durumda, Tanya'ya bile güvenmek doğru gelmiyordu. Hareketleri samimi gelmiyor, sanki zoraki bir şekilde davranıyormuş gibi bir his uyandırıyordu. Ya da belki de paranoyaklaşıyordum, bilemiyordum.
"Lesley!" Profesör Nathan'ın sesi duyulduğunda, nerdeyse kalçalarıma kadar inen eteğimi düzelttim ve kapı açıldığında tek kaşımı kaldırıp başımı hafifçe yana eğdim.
"Gel, Alsiyan prensiyle tanışman gerekiyor," dedi elini uzatarak bana doğru. Yola çıktığımız andan itibaren, sadece arabada rahat görünüyor ve hareket ediyordu.
Dışarı çıktığımızda, tüm sevecenliği kayboluyor ve aniden çok ciddi bir hâle bürünüyordu. Kibarlığı neredeyse tamamen yok oluyordu.
"Lesley?"
"Hmm?"
"Hadi."
Başımı yavaşça sallayıp uzattığı elini kavradım ve çıplak ayaklarımla dışarı adım attım. Yalın ayak olmak beni rahatsız etmiyordu, hatta çimenlerin üzerinde yürümeyi seviyordum. Doğayla iç içe olmaya zaten alışkındım.
Profesör Nathan'ın nazik tavrına hafifçe gülümseyerek başımı dikleştirdim ve soyluların yanına daha hızlı bir şekilde ulaştım. Bu tür tanışmaları pek sevmesem de, katlanmam gerekiyordu.
Tanya'nın yanında duran adama döndüğümde, bir anlığına donup kaldım. Bu Adar'dı, baloda tanıştığım o adam.
"Cârei, Lesley. Tekrar karşılaşmak güzel."
İlk kelime ve onu görme şaşkınlığımı artırdı. Cârei ne demekti? Hangi dile aitti bu kelime? Neden bana böyle bir şey söylemişti?
İnce bir kıkırdama kulaklarımda yankılandığında, etraftakiler de gülmeye başladı. Profesör Nathan bile kahkaha atmamak için kendisini zor tutuyordu gibi görünüyordu.
"Cârei, Alsiyan dilinde 'günaydın' anlamına gelir, Lesley. Akademide olduğun süre boyunca neredeyse hiç kütüphaneden çıkmadın, daha önce duymuş olabileceğini düşündüm," dedi profesör Nathan neşeyle. Şaşkınlığımı eğlenceli bulduğu belliydi ve bu, ne diyeceğimi şaşırmama neden oluyordu. "Her krallığın kendi dil ve hikayesi vardır, Lovan'ın da var ve bunu akademiye döndüğünde öğreneceksin."
Duyduğum kelimeyi hafızama kaydederken gülümsedim, ancak bu an kısa sürdü. Şu anda tek isteğim yalnız kalmak ve düşünmekti, ama bana izin verilmeyecekti. Bundan emin olmama rağmen, her gün eğitimlerim olacaktı ve bu gün içinde en az beş saat sürecekti.
Aslında şu anda hiçbir şey umrumda değildi, olamıyordu. Buraya geldiğim ilk günden beri huzur bulamayacağımı biliyordum. "Ayakların hâlâ çıplak, Lesley, hasta olmak istemiyorsan ayakkabılarını giy," diye cevap vermeden önce Tanya konuştu.
Muhafızın telaşlı sesi beni anında dikkate almama sebep oldu. Gözlerimi kralın üzerine çevirirken soğuk bir hava sardı etrafı. Kral, uzun siyah kılıcı alırken yüzünde hakimiyet dolu bir ifade vardı. "Nasıl girdiği hakkında bir bilgim yok, kralım. Ancak burada daha fazla durmamalıyız. Bir an önce kalabalık bölgelere ulaşmak zorundayız." Muhafızın sesindeki telaş, durumun ciddiyetini vurguluyordu. Siyah kılıç, bana tanıdık gelmeyen bir efsaneyle ilişkilendirilmiş gibiydi, ama kesin olarak bilemiyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gece Yarısı Valsi
Fiksi RemajaBüyüye ve büyücülüğe inanmayan genç kız Lesley, gerçek kimliğini bulmak ve hayatta kalmak için hiç bilmediği lanetli bir dünyada savaşmak zorunda kalır.