Selam arkadaşlar😁.
töre ve berdel olaylarına tamamen acemilikle yazdığım bir kitap. Lütfen bunu dikkate alın. Yalnış bir şey olursa yorumlarda nazikçe belirtin. Zamanla kitapları düzenlerken onu da düzeltirim.
OKUMADAN GEÇME.
Öncelikle kürt'lerle herhangi bir sorunu ve ya düşmanlığı olan, sevmeyen ve saygı göstermeyen biriyseniz size kitabımı terk etmenizi rica ediyorum. Yorumlarda, kürt şarkıları ve cümlelerin altında her hangi bir saygısızlık yapmanızı görmek istemiyorum.
Kitaplardaki olayları gerçek hayata taşıyan, içselleştiren ve burda okuduğunuz şeyleri gerçek sanan karakteriniz varsa lütfen, rica ediyorum okumayın. Hayal gücünüz yoksa, töre kurgusunundan haberiniz yoksa lütfen okumayın!
Kurgu ve olayları bildiğiniz hâlde linç etmenizi anlamıyorum ve artık linç yemek istemiyorum. Kitapta taciz, tecavüz ve kuma olayları yoktur. Daha kaç bin kere bunun açıklamasını vermem gerek?
Kitabın açıklamasında (18+) işaresi vardır. Bu işareti, bu kitabın yetişkin içerik içerdiğini bilmeniz için koydum. Ben kitapda sürekli ağır, sert ve ya upuzun bir seks sahnesi yazmam. Normalinde yettiği kadar yer veririm ve onun dışında küfür, argo kelime, öpüşme ve ön sevişme gibi şeyler yazarım. Ben daha çok olaylara ve aralarındaki ilişkinin samimiliğini yazıyorum arkadaşlar. Bunu bilerek okuyun, ki zaten kitabın açıklama kısmında küçük bir açıklama vermişim.
Bu kitap cinsellik üzerinden yazılan bir kurgu değildir!
Berdelle evlenmiş iki insanın aşık olma evresini yazdığım bir kurgu. Eğer sırf seks için okuyorsanız okumayın. Sırf seks için yazılan onlarca kitap var, onları okumanızı tavsiye ederim.
Bunu yazmak fikrinde değildim ama linç ediliyorum diye size yine bir açıklama verdim.
Oy vermeyi unutmayın, emeye saygı lütfen❤️
İyi okumalar.
_______---________---________---_______---_
_______________________________________1.Bölüm "Miran ağa"
Elif Şafak şöyle der:
"Hava soğuyunca değil, yüreği soğuyunca başlarmış insanın kışı."Aralık ayının verdiği soğuk hava, Diyarbakırın sokaklarından gezip geçiyordu. Ama insanları bu havaya tezat sıcaktı.
Bazıları hariç.
Bu gece o soğuk hava KARA konağının içine girmişti. Konağın çatısında kara bulut gibi geziniyordu. Herkes olacaklardan habersiz kendi odaların da uyuyorlardı.
Bir kişi hariç.
Bu kişi evin hanımı Berfin hanımdı. Kızının odasına herkes yattıktan sonra kontorole gidiyordu. Çünkü iki gün önce kızı ona birini sevdiğini söylemiş, Berfin hanım ise buna karşı çıkmıştı. Kendilerine layık olmayan biri gibi görmüştü, katiyen olmaz demiş, izin vermemişti. Şimdi ise korkuyordu, kızının bir delilik yapıp kaçmasından korkuyordu. O yüzden iki gecedir gizlice kapısını açıp uyuduğuna bakıyor geri gidiyordu.
Yine kalbi ağzında, yavaş adımlarla kapısına geldi. Ses çıkmaması için yavaşca kapısını açınca yatağın dahi bozulmadığını gördü.
Kapıdan içeri girip bir umut banyoya koştu ama yoktu. Korktuğu başına gelmişti. Kızı yoktu, kaçmıştı. Yatağının yanına çökerek bir anda ağıt yakmaya başladı. "Arjin, ne yaptın." dedi önce kısık sesle. Avuçlarını dizlerine vurarak seslice ağlamaya başaldı. "Ne yaptın Arjin." sesi biraz daha yükselmişti. Aynı cümleyi kaç kez tekrar etmişti. Ağıtlarının konakdakileri uyandırdığını dahi bilmiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kara Gül
General FictionBERDEL. . . Hikayede cinsel ve yetişkin içerik, küfür, dövüş ve bol bol klişe sahneleri vardır. Bunu bilerek okuyun lütfen, sebebsiz linç yemek istemiyorum. Bölüm sayısı sizi korkutmasın, bölümler kısadır. . 17.05.2024✨ . (8) yaş farkı vard...