OY VERELİM LÜTFEN❤️
______________________________________________________________________________(Yazardan.)
Berfin hanımın laf sokmaları dışında sakin geçen kahvaltıdan sonra herkes ne olacağını bekliyordu.
Miran, Fırat'ı toplanmaları için ağalara haber vermek üzere bir iş verdi. En geç saat on ikiye konağın şark odasında toplanmalılardı.
Korumlardan birini Nilüfer'in babasına haber vermek için göndermiş, gerisinde onları getirmelerini söylemişti. Hatta Nilüfer'in evlenmek zorunda kaldığı o soysuzu da getireceklerdi.
İstemese dâhi ağalığını kullanıp kızı kurtarıp okumak için şehir dışına göndermek istiyordu. Hatta burs parasını bile kendi ödeyecekti. Ama karşı geleceklerini biliyordu. Onun içinde bir fikri vardı.
Konağın çalışma odasında oturmuş dalgınca dosyalara bakıyordu. Gözleri şirketin dosyalarına baksada aklı fikri hep sonrasında olacaklardaydı.
Kapı çalındı ve Merwan içeri girerek "Müsait misin?" diye sordu sakin sesle.
Miran elindeki dosyanı kapatarak "Evet gel." diyerek bir kenara bıraktı.
Merwan yakınlaşarak masanın önündeki sandalyelerin birisine oturdu. "Toplantı konakta mı olacak?"
"Evet. Babam da katılmak istedi. Uzun zamandır katılmıyordu ama nedense bu sefer istedi."
"Meraklanıyordur." dedi Merwan. Sonra ikiside kısa süre sessiz kaldı. "Peki aklında ne var?" diye sessizliği bozdu Merwan. Boncuk gözlü kadına ne olacak diye meraktan çatlıyordu. Konu başka bir şey olsaydı asla meraklanmaz hatta toplantıya bile girmek istemezdi.
"Becerebilirsem şehir dışına göndereceğim kızı." dedi Miran dalgın sesle. Merwan'ın kaşları hafifce çatıldı. Bu durumdan hoşlanmamıştı.
"Neden ki?" diye sordu merakını gizlemeden.
"Burda kalırsa o piç herif her türlü evlendiriecek çünkü. Yirmi yaşında daha. Burs parasını üstlenip okumak için göndereceğim."
Merwan yerinde dikleşerek "Akrabamız değil, aileden değil. Babası sanan ne kızımdan derse ne yapacaksın?" diye sordu.
"Onun için bir fikrim var ama Fırat'la konuşmam lazım." dedi Miran derince nefes vererek. Merwan'ın kaşları daha da çatıldı.
"Fırat ne alaka?"
"Fırat'la nikahlanmalarını söyleyeceğim." değince Merwan kafasından vurulmuşa döndü. Ne demek nikahlamak? Çocuk değildi Merwan, kadından hoşlandığını biliyordu. Onun için bir müddet daha konakta kalmayı planlıyordu. İşlerini aksatacaktı ama değer diye düşünmüştü. İlerde kadına açılmak niyyetindeydi. Karşılık almak içinde çabalayacaktı. Ama Miran'ın söyledikleri onun yoluna taş koyacaktı.
"Ne demek nikahlamak? Ne dediğinin farkında mısın?" diye yükseldi Merwan. "Fırat yirmi yaşında ve üniversite okuyor. Daha sabah yerinden kalkamıyor bir de evlenecek mi?" diye bahaneleri sıraladı.
"Gerçekten karı koca olacaklarını söylemedim Merwan, sakin ol. Sadece babasının karışamaması için nikahlanacaklar o kadar. Nilüfer yine okumak için şehir dışına gidecek. Ya da isterse burda okur. Hatta isterse çalışır, Fırat'la aynı üniversiteye gider. Tüm bunlar olduktan sonra kız kendi ayakları üzerinde duracak hâle gelecek. Yani her türlü okuyacak. O zaman isterse boşanır, kendi hayatına bakar. Anladın mı beni?"
Merwan yine nikahlanacağı noktaya takılıp kalmıştı. Olmazdı. Evlenemezdi.
"Babası izin vermezse ne yapacaksın?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kara Gül
General FictionBERDEL. . . Hikayede cinsel ve yetişkin içerik, küfür, dövüş ve bol bol klişe sahneleri vardır. Bunu bilerek okuyun lütfen, sebebsiz linç yemek istemiyorum. Bölüm sayısı sizi korkutmasın, bölümler kısadır. . 17.05.2024✨ . (8) yaş farkı vard...