OY VERELİM LÜTFEN❤️
______________________________________________________________________________
"Ez ji wan çawen tenî hewiya xwe wenda nake maç bikim..."
(senin o hiç bir zaman umudunu kaybetmeyen gözlerinden öperim.)
❤️
'''
Hepimiz bir aradaydık. Avluya kurulmuş upuzun masada aileden sayılacak bir çok insan vardı. Bazen konuşacak konu bulamadıkları için sessiz kalıp yemeklerine odaklanıyorlardı. Yine bir sessizliğin içindeydik ve masadan sadece çatal bıçak sesleri geliyordu.
Sofraya oturmadan önce avluya çıktığımda mangalın dumana karışmış pişmiş et kokusu midemi bulandırmıştı. Hâlbuki ben kızarmış ve mangalda pişmiş eti çok severdim. Ama şimdi bir elimdeki çatala bakıyor bir de tam önümde, büyük tabağın içinde kocamın pişirip önüme koyduğu ete.
Çok güzel görünüyordu ve kokusu harikaydı. İştahım açılmıştı ve onu yemek istiyordum fakat yağlı kısmını gördükçe midem kalkıyordu. Olacak iş miydi? Ben et yiyemiyecek miydim?
Etrafa bakındım. Herkes iştahla yiyordu ama ben elimdeki çatalı sıkıyordum. Sağımda oturmuş iştahla kendi pişirdiği eti yiyen kocama iç çekerek baktım. Baktığımı hisettiği için bana döndü.
Biraz yaklaşıp kısık sesle "Güzelim neden yemiyorsun?" diye sordu merakla. "Hiç tadına bakmadın. Merak etmiyor musun kocanın pişiridiğini?"
"Miran." diyerek dudaklarımı hafifce büktüm "Canım çekiyor ama yiyemiyorum."
Elindeki çatalı yavaşca tabağına bırakıp bedenini bana çevirdi. Endişelendiğini çatılan kaşlarından anlamıştım.
"Neden güzelim? Rahatsız mısın yoksa?"
"Midemi bulandırıyor."
Anlamayarak ete bakıyor sonra yüzümü inceliyordu. "Neden ki? Çok mu yağlı?"
"Bilmem ki, galiba bebeğim et sevmeyecek. Baksana yememe izin vermiyor."
Bebek kelimesini duyunca ifadesi gözle görülür şekilde değişti. Hamileliğimden dolayı midemin bulandığını tahmin etmemişti. Şimdi daha sakindi ve tebessüm etmişti.
"O zaman canın ne çekiyor onu söyle, yaptırayım hemen." dedi ılımlı sesle.
Sofrada her şey vardı zaten. Ne istediğimi kendim bile bilmiyordum ki. Gözüm salataya takılınca kaşlarımla işaret ederek "Salata yiyebilirim." dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kara Gül
Fiction généraleBERDEL. . . Hikayede cinsel ve yetişkin içerik, küfür, dövüş ve bol bol klişe sahneleri vardır. Bunu bilerek okuyun lütfen, sebebsiz linç yemek istemiyorum. Bölüm sayısı sizi korkutmasın, bölümler kısadır. . 17.05.2024✨ . (8) yaş farkı vard...