OY VERELİM LÜTFEN❤️
_______________________________________MODEL - Mey. 🎶
____________---____________---___________
⚠️UYARI⚠️
Smut sahnesi vardır
18+ yaş altındakilat bir sonraki uyarı kısmına kadar geçebilirler.Helin Azizan Kara'dan.
Vuslata ermek ne idi?İki tenin bir birine karışması mı? İki dudağın, iki bedenin, iki elin birleşmesi mi?
Hayır, vuslat iki ruhun bir birine kavuşmasıydı. İki ayrı çarpan yürek birleşince vuslat olurdu.
Biz vuslata çoktan ermiştik.
Şuanki pozisiyonumuza bakacak olursak yeniden vuslata ereceğimiz kesindi.
Onu öperek zamanı yavaşlatmıştım. Çünkü onunla geçirdiğim zamanların hızla akıp gitmesini istemiyordum. Ben onunle yaşlanırken tüm zamanları doyasıya yaşamak istiyordum.
Yüzlerimiz çok yakındı ve sessizce beni izliyordu. Sanki yarım saat önce konakta rüzgar estirmemiş gibi gayet sakindi.
"Şu gözlerin için hayatımı bile veririm." derken daha içli bakmaya başladı. Onun gözlerinde yorgunlukla beraber tutkunu da gördüm. Arzunu da. Sevgisini de, merhametini de. İnsan bir çift gözlerde bu kadar duygu görebilir miydi? Miran bana her duyguyu hissederek bakıyordu.
"Helin." dedi sakin sesle.
"Efendim kocam." dedim nazlı nazlı.
"Lütfen hemen şuan çocuk yapalım." dedi bakışları dudaklarıma kayarken. "Seninkine benzer bir çift gözün daha bana böyle bakmasını istiyorum."
"Sen doğuracaksan neden olmasın?" dedim yine nazlanarak.
"Doğururum ne olacak. Senin çocuk istiyorum demene bağlı her şey." dedi ciddi sesle. Gülmeden edemedim. Yangın çıkmış da alev almıştı sanki. Ağır ağır yutkundu. "Bana böyle bakarak istediğin her şeyi yaptırabilirsin. Ve bunu bir tek sen becerebilirsin güzelim."
"Güzelin miyim gerçekten?" dedim gülerek. Hep bunu söylemek istemiştim. Kendiside güldü.
"Tek bir bakışın, baharı gönlüme getirmeye yetiyor iki gözümün çiçeği." diyerek dudaklarıma uzandı.
Tam öpecekken kafamı biraz yana çevirip öpmesini engelledim. Birazcık uğraşmaktan bir şey olmazdı.
Yine güldü. Yan çevirdiğim yanağıma burnunu sürterek "Karım benimle oyun mu oynamak istiyor?" dedi kısık sesle.
"Kocam oynamayı biliyorsa neden olmasın." dedim sırıtarak.
"Bildiklerimi sana göstermemi ister misin?" diye sorunca kafamı olumlu anlamda salladım.
Parmakları çenemi sert olmadan kavradı ve yüzümü yüzüne taraf çevirdi. Vakit kaybetmeden dudaklarıma kapanınca gözlerimi büyük bir istekle kapattım.
Dolgun dudaklarını her öptüğümde ısırmamak için kendimi zor tutuyordum. Üst dudağımı emmeye başlayınca ben de alt dudağından yakaladım. Öptükçe sanki daha çoğunu istiyordum. O yüzden alt dudağını ısırdığımda boğazından gelen kısık hırıltıyla biraz derin ısırdığımı farkettim.
Kolunu hızla kalçamın altından geçirip bedenimi havaya kaldırdı. Dudaklarımız ayrılınca bacaklarımı açarak kucağına iyice kuruldum. Tek kolunu sıkıca belimden dolayarak beni erkekliğine bastırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kara Gül
General FictionBERDEL. . . Hikayede cinsel ve yetişkin içerik, küfür, dövüş ve bol bol klişe sahneleri vardır. Bunu bilerek okuyun lütfen, sebebsiz linç yemek istemiyorum. Bölüm sayısı sizi korkutmasın, bölümler kısadır. . 17.05.2024✨ . (8) yaş farkı vard...