OY VERELİM LÜTFEN❤️
Watty'i güncellemem gerekiyomuş amk ben de diyorum NEDEN FOTO KOYAMIYORUM AAĞĞĞĞ
LÜTFEN BAŞKA KİTAPLARDAN ALINTI YAPMAYIN.
_______________________________________
(Foto, ben Miranımm diye bağırıyoo)
_______________________________________
(Yazardan)
Öğle vakti araba yavaş yavaş ilerlerken bir birine kaçamak bakışlar atan gençler konuyu nasıl açacaklarını bilmiyorlardı. İkiside heyecanlıydı.
Merwan yıllardı bu duyguyu tatmıyordu. Şimdi çocuk gibi seviniyor, kuş gibi kanat çarpan yüreğinin sesini kulaklarıyla duyuyordu.
Boncuk gözlüsü oturuyordu yanı başında.
Gece gibi siyah düz saçları beline değiyor, alnına değen ince kahkülleri de bazen uçuşuyordu. Gülünce kısılan kocaman gözleri vardı bir de. Gözleri gökyüzü gibi maviydi. Ya da sonsuz gibi görünen denizler gibi. Ne farkederdi? Merwan o gözlerde bir hayat görüyordu.
Merwan daha fazla susmak istemedi. Zaman geçip, yol bitecekti. Konuşmak, sesini duymak istiyordu. Yanındaki kadına dönerek sakin tonda seslendi.
"Boncuk."
Nilüfer, Merwan'ın boncuk demesiyle ona baktı ama kendisine seslendiğine emin olamadı. Cevap vermeden öylece bakarken Merwan ona dönünce bakışları kesişti.
"Sana seslendim." dedi Merwan aynı ses tonuyla. Nilüfer'in gözleri mavi diye ona böyle seslenmek istemişti. Artık hep öyle sesleneciğinden haberleri yoktu.
Nilüfer hitap şekline tebessüm ederken "Efendim." diye cevap verdi sakin sesle.
Merwan karşılık almasıyla gülerek kadına baktı. Dikkati yoldaydı ama yanında oturan kadına da bakmaktan kendini alamıyordu. Bebek gibi, masum ifadeli yüzü vardı. İnsan nasıl bakmazdı.
"Konuşmayı sevmez misin?"
"Severim." dedi Nilüfer. Merwan yola, Nilüfer Merwan'a bakıyordu. Kendisine bakmadığı için fırsat bulmuş, sözlüsünü inceliyordu.
"Pek konuşmazsın ama."
"Sen de konuşmazsın ama."
"Ben seni bekliyorum, konuşman için."
"Ben de seni."
Nilüfer'in cevabıyla göz göze gelince anlık olarak ikiside gülmeye başladılar. Aralarında kısa bir sessizlik oldu.
Merwan aniden "Pişman mısın?" diye sorup sessizliği bozdu.
Neyi sorduğunu bilsede emin olmak için "Neden?" diye sordu Nilüfer.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kara Gül
General FictionBERDEL. . . Hikayede cinsel ve yetişkin içerik, küfür, dövüş ve bol bol klişe sahneleri vardır. Bunu bilerek okuyun lütfen, sebebsiz linç yemek istemiyorum. Bölüm sayısı sizi korkutmasın, bölümler kısadır. . 17.05.2024✨ . (8) yaş farkı vard...