OY VERELİM LÜTFEN❤️
_______________________________________Miran Kara🔥
_______________________________________Yerimden birazcık arkaya kayarak kafamı yatağın başlığına yasladım. Sabahın köründe neden uyandığımı bile bilmiyordum. Asıl problem, geri uykuya dalamamdı.
Tavanı boş boş izlerken derince iç çekip parmaklarımla oynamaya başladım. Acaba biraz telefonumla oynasam uykum gelir miydi?
Yan tarafımdan yüzüstü yatan Miran'a baktım. Güzelce uyuyordu. Acaba ona mı sarsaydım? Ya da uyndırsaydım? Belki sohbet ederdik. Belkide başka şeyler.
Sabahın altısı daha arsız kadın diyen iç sesim haklıydı. Fakat son zamanlar Miran'ı daha çok istemem hormonlarımdan kaynaklanıyordu. Mercimek kadar bile olamayan bebeğimin bende bıraktığı etkilerden en çok nasibini babacığı alıyordu. Miran bunu şans diye tanımlıyordu. Çünkü ondan önce ona yaklaşıp sevişmek istemem pek âlâ hoşuna gidiyordu.
Telefonuma uzandım. Kolumu tam ayarlıyamadığım için telefonum parmaklarımdan kayarak yere düştü. Çıkan ses odada yankılanınca avucumla alnıma vurdum. "Sakar mısın kızım ya." diye kendime kısık sesle kızıp Miran'a döndüm. Tahmin ettiğim gibi, uyanmıştı.
Yerinde gerinip gözlerini hafifce araladı. Dağınık saçları ve kısık gözleri manzaramı güzelleştiriyordu.
"Helin?" dedi kısık ama kalın sesiyle. Uykulu olduğu için sesi pürüzlüydü. Durmadan bu ses tonuyla konuşması lazımdı.
"Kocam." dedim kısık ama nazlı sesimle. Yan dönerek neredeyse dibine girip yüzlerimizi yaklaştırdım. "Özür dilerim, uyandırdım." Gözlerini küçükde olasa açarak gülümsemeye çalıştı. Daha da yaklaşarak dudaklarını burnuma değdirdi. Kendince problem değil diyordu.
Biraz daha yerimde sürünerek yorganın altından kocama yaklaştım. Bacaklarımı bacaklarına dolayıp kafamıda göğüsüne ve çenesinin altına yasladım. Teni normalinden daha sıcak olması hoşuma gitmişti. Uykulu olsada kollarını hemen bedenime doladı.
"Uyu güzelim, uykunu al. Gidecek yerimiz var." kısık sesle konuşunca kafamı hafifce yukarı kaldırdım.
"Nereye gideceğiz?"
Tek gözünü biraz aralıyıp "Söylemem, sürpriz." değince merakım daha da büyüdü.
"Ya Miran, meraklandırmasana." yüzüne bakmak için kafamı kaldırınca avucuyla kafamı tekrar göğüsüne yasladı.
"Meraklı karım benim." gülümsediğini ses tonundan anlamıştım.
"Söylemeyecek misin?"
"Sürpriz dedim ya, güzelim."
"Tamam." dedim gülerek "Meraktan çatlıyorum ama büyüsü kaçmasın." koynuna daha da sokularak kendimi uykunun ve kocamın kollarına bıraktım. Bana daha da sıkı sarılarak çenesini kafama yasladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kara Gül
General FictionBERDEL. . . Hikayede cinsel ve yetişkin içerik, küfür, dövüş ve bol bol klişe sahneleri vardır. Bunu bilerek okuyun lütfen, sebebsiz linç yemek istemiyorum. Bölüm sayısı sizi korkutmasın, bölümler kısadır. . 17.05.2024✨ . (8) yaş farkı vard...