OY VERELİM ARKADAŞLAR❤️
______________________________________________________________________________
Her güzel şeyin sonu vardır değil mi?
Şuan uzun zaman sonra güzel ve huzurlu diyebileceğim bir anın içerisindeydim. Bitmesini ve bozulmasını istemiyordum. Her ne kadar aramız mesafeli olsada yaşadığım bu sürecin keyfini çıkarmak istiyordum. O yüzden içimden nasıl geliyorsa öyle davranacaktım. Gülecektim, şaka yapacaktım, dalga geçecektim gerekirse yanımda duran bu ketum adamı da güldürecektim. Ama anın tadını doya doya alacaktım.
"Miran bey hoşgeldin." diyen amcanın sesiyle kendimize çeki düzen vererek ona taraf döndük.
"Hoşbulduk." dedi kocam bey en samimi şekilde.
"Gelin hanım sen de hoşgeldin." yüzüne kondurduğu içli gülüşüne bakarak bende gülümsedim.
"Hoşbuldum." dedim aynı samimilikle.
İkimize kısa bakış atarak Miran'a karşı "Ayırdığın yer hazır. Buyrun geçin şöyle." dedi. Elini büyük boy camların yanında kalan bir masanı işaret ederken kendisi de o yöne ilerledi.
Masamıza yaklaşıp Miran'ın gittiği yönün karşısına yavaş adımlarla ilerledim. Miran, arkaya çektiği sandalyeye oturmadan öylece başında bekledi. Bakışları bana dönünce beni beklediğini anladım. Benim için sandalyemi çekmişti ve oturmamı bekliyordu.
Yerinden kıpırdamadan dururken yönümü değişip çektiği sandalyeye ilerleyip oturdum. Düşünceli halleri bir hayli artmıştı. Mesela bunu ilk kez yapmıştı. Çok kısık sesle "Teşekkür ederim." derken küçük tebessümümü gönderdim. Duyduğuna bile emin değildim ama çarpık gülüşle "EyVallah." diye cevapladı. Sonra da önüme geçip oturdu.
"Yemekleriniz her zamankinden olsun mu? Yoksa gelin hanımın başka şiparişleri olur mu?" diye Miran'a karşı sorunca onun buraya eskiden de geldiğini anladım.
Miran bana "İstediğin ne varsa sipariş edebilirsin." değince onun buraya daha önceden geldiği için neyin daha lezzetli olduğunu bilir diye tahmin ettim.
"Senin söylediğinden aynısı. Yanına sadece salata isterim, o kadar." diye sakin sesle konuştum. Seçimimi ona bırakmam hoşuna gitmişti anlaşılan çünkü memnun ifade vardı yüzünde.
Önümüzde duran amcaya karşı "Ustam duydun siparişleri." değince adam kafasını olumlu anlamada sallayıp "Hazır olana kadar biraz bekleteceğim." diyerek yavaş yavaş uzaklaştı.
Biraz geçen sessizlikten sonra "İçmek için bir şey sipariş etmedin." diyen sesiyle önümde oturan adama baktım. Büyük boy camlardan dışarı bakıyordu. Etrafı izliyordu, gelen geçen insanları, arabaları.
"Rakıyı sen söylersin diye bekledim ama bilsem ben söylerdim-..." dedim. Dalga geçiyordum tabii ki.
Kafası hızla bana dönünce "Rakı mı?" şaşkınlıkla bana baktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kara Gül
General FictionBERDEL. . . Hikayede cinsel ve yetişkin içerik, küfür, dövüş ve bol bol klişe sahneleri vardır. Bunu bilerek okuyun lütfen, sebebsiz linç yemek istemiyorum. Bölüm sayısı sizi korkutmasın, bölümler kısadır. . 17.05.2024✨ . (8) yaş farkı vard...