17. "Aşk Sarhoşu."

23.9K 924 323
                                    

OY VERELİM LÜTFEN🤍
_______________________________________

OY VERELİM LÜTFEN🤍_______________________________________

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

_______________________________________

🔥

Ağzıma avucumu bastırıp "Midem bulanıyor." diyerek sessiz ortamı bozdum. Sigaranın dumanı burnuma değdikce midem ağzıma geliyordu. Sanırım sigara dumanına alışık olmadığımdan böyle olmuştu.

Bir elimi karnıma bastırıp hemen lavaboya doğru koştum. Arkamdan Miran ayaklanınca "Helin?" diyen telaşlı sesini duydum. Benimle birlikte lavaboya girdiğinde klozetin yanına çöktüm. Boğazıma kadar gelen acı tatlar yüzünden daha da midem bulanırken öğürmeye başladım.

Utanıyordum çünkü Miran tam arkamdaydı. Konuşamadığımdan dolayı çıkmasını bile söyleyemiyordum. Bir kere daha öğürmemle kafamı eğip yediğim tüm yemekleri çıkardım.

Miran saçlarımı ensemde toplayıp yüzümü açığa çıkardı. Perçemlerim önüme düşerken hâlâ kafam eğik duruyordum. Avucunu alnıma bastırıp yanıma çöktü.

"Güzelim, iyi misin?" diyen sakin sesi çok yakınımdan geliyordu. Sifona uzandım ama elim yetişemedi. Miran uzanarak sifonu çekip beni ayağa kaldırdı.

"Daha iyiyim." dedim ama sesim zar zor çıkıyordu. Nefes nefese kalmıştım ve sıcaklamıştım. Üzerimdeki kalem elbisenin yakasından tutup çekiştirmeye başladım. İçim daralıyordu. Ağzımda çok kötü tat vardı ve yüzümü buruşturmadan duramadım.

Uykum geldiği için gözlerimin içi yanıyordu. Ayakta duracak halim yoktu. Arkamda durarak belimden tutmuş beni sabitlemeye çalışıyordu.

Suyu açıp elini suya tuttu. Islak elini alnıma tutunca irkildim. Önüme geçerek beni göğüsüne yasladı. Tek koluyla sırtımdan tutmuş diğer ıslak eliyle de beni ayıltmaya çalışıyordu.

Alttan alttan baygın gözlerle ona bakıyordum. Çocukmuşum gibi benimle ilgileniyordu.

"Kusura bakma." demeyi başardım uyku sersemliğimle.

"Ne için?"

"Az önce şahit olduğun şey için." gözlerimi usulca kapattım. Açık tutmakta zorlanıyordum çünkü.

"Saçmalama Helin." diye çıkıştı. Gözlerimi aralayınca çatık kaşlarıyla karşılaştım "İğrendiğimi düşündüren nedir?"

"Bilmem. Hiç böyle bir olay yaşamadık. Alışık değilim."

"Senden iğrenmem." dedi net sesle.

Kısık sesle "Teşekkür ederim." dedim.

Şakağıma tüy gibi öpücük bırakarak "Teşekkür gerektirecek bir şey yapmadım." dedi ve beklemediğim anda beni kucağına aldı "Gözlerin kayıyor. Uyku zamanı." lavabodan çıkıp beni yatağa götürdü.

Kara Gül Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin