²⁵

0 0 0
                                    

"Seni tekrardan buralara getirmek inan ki istemezdim ama..."

"Bu zaten benim kendi görevim."

dedi soğukkanlılıkla Clara. 7 saat süren yolculukları boyunca Clara bütün hafızasını yeniden kazanmıştı.

Bu sırada kimseyle konuşmasa da şimdi saraydaydılar.

Hyunalar gelmeden önce çok kısa şekilde Clara'nın taç giyme töreni yapıldı.

Onu gören herkes, sevinç çığlıkları attı, Flora'dan kurtuldukları için şükürler etti.

İşte, buraya gelmesinin nedeni, genç yaşta gelmesinin nedeni, savaşması, bütün her şeyin nedeni kraliçe olmak içindi.

Şimdi ise artık kraliçe değildi. Sağ döndüğünde yeniden tahta geçeceğini ümit ediyordu. İşler tabi ki pek iç açıcı sayılmazdı.

Flora neredeyse bütün konularda dışlandı. Clara, kazanılan topraklarda yaşayan halkın da bizim milletimize karışmasını istediği için zorunlu göç ile halktan bir kesimi diğer topraklara yolladı.

Tüccarlar, tarım ve hayvancılıkla uğraşanlar, seyyar halde çalışanlar, hepsi topraklara akın etti ve orası da artık tamamen Yorias'a ait olmaya başladı.

Clara, kraliyet hazinesi ile asilzadelerin gönlünü hoş tuttu.

Eski savaşçılardan, Clara'yı görünce dönenler olmuştu. Clara hepsini seve seve kabul edip ordudaki asker sayısını arttırdı.

Jyon'un yeni tasarladığı cihazları ve kraliyet armasını bütün askerlere zorunlu hale getirdi.

Flora'nın kalkanının alt tabakasına kendi enerjisini yaydı ve çift kalkan oluşturdu.

Unutulmuş yerlere eğitmen ve tasarımcı gönderdi. Okul sayısını arttırdı.

Savaşacak olan Flora'ydı, bu yüzden Clara bütün odağını buraya verebilirdi.

Orduyu tamamen donatıp 700 kişi haline getirdi. Artık orduda 18 bölük vardı.

Clara'nın emrinde tekrardan gelen 4 bölük, olası bir savaş anında topraklara sızacak olan düşmanları öldürmek için sınır çizgisine gönderildi.

Clara bu esnada, saraya açılan gizli geçitler, ya da düşman üssünü yok etmek için dışarıya açılan gizli geçitler tasarladı Jyon ile birlikte.

Haftanın sonunda nihayet Hyuna dönmüştü.

"Bunların hepsini sen de yapabilirdin. Sadece sürekli savaşmak zorundayız, eğer bu işler için fazlaca yoğunlaşsaydın şimdiye hepimiz ölürdük. Clara'nın dönmesi ve bütün odağını buraya vermesi herkesi her açıdan rahatlatmış olmalı."

Hyuna konuşurken Clara içeri girdi.

"Hyuna. Çok yakışıklı bir delikanlı olmuşsun."

dedi sanki ağlayacakmış gibi bir halde. Akrabalık bağları olmasa da ikisi de birbirinin ailesi gibiydi.

"Lütfen odağınızı bozmayın. Savaş için gerekenleri biz hallederiz."

Clara hemen ikna olmuştu.

"İşiniz bittikten sonra planınızı bana da yollayıverin."

diyerek sıyrıldı odadan.

"Flora, anladığım kadarıyla istedikleri şey tek bir savaş değil. Chester Krallığı, resmi olarak şuan Borits'e ait. Savaştan hemen sonra yapmış olmalılar. Chester kralı korkuyor olmalı. Bütün ordu şuan da Borits'e hizmet ediyor. Orduları oldukça kalabalık ama anladığım kadarıyla yeteceğini düşünmüyorlar. Tek bir savaş istemiyorlar derken bunu söylemek istemiştim. Sınırda, tam orta hizada ve merkezde olmak üzere 3 ayrı çizgi çekmişler. Sınırda Bround, ortada Alice, merkezde ise Sheldon var. 1000'er asker ile. Savaşı kazanmamız durumunda, bütün orduyu mahvetmek istemiyor olmalılar. Bu yüzden aşama aşama bizi savaşa sokarak, askerlerimizin yıpranmasına neden olacaklar. Bu şekilde biz yıpranırken, hiç savaşmayan askerler bizi bekliyor olacaklar."

"O zaman biz de onlara kendi teknikleri ile karşılık veririz. Eğer hepsiyle hepimiz aynı anda savaşmaya kalkarsak, dediğin gibi yıpranırız. Bizden yapmamızı bekledikleri şey bu olduğu için planın ötesi olamaz. Biz de onlar gibi, toplu savaşlardan kaçınalım.
Zaten şifacılar artık tamamen hazırlar. Savaş için olan bütün şifacı birliklerini bu savaşta kullanacağız.Hyuna, Sheldon onların arasında en güçlü olan ve büyük ihtimalle kral da onun yanında saklanacak. Onunla savaşabilecek güce sahip olan tek kişi sensin. Akira, Lena, Isabel, Astrid, Yui, Tomoe, Aaron, Zemheri, Austin ve Emrick sana katılsın. Ordudan asker göndermek pek mantıklı olmaz. Sana ayak uydurabilecek yetenekte askerler olmaları gerekiyor. Geriye kalan 14 bölük, bizle Alice ve Bround'u alt edecek. Biz ordularını yok ederken siz de Sheldon'u devirmeyi başarırsanız, savaşı kazanırız. Sadece, onların bizden beklediği şeyi yapmadığınız sürece planlarına karşı koyabiliriz. Eğer onlar yıpranmamak için doğrudan savaşmıyorsa, biz de yıpranmamak için doğrudan savaşmayız. 3 tarafa da aynı anda saldırabilmek için, daha sınırdaki askerleri yenmeden ilerlememiz gerek. Hyuna, sen merkeze giderken, Varne'de, bizi arkada bırakıp Alice'e gidecek. 10 bölük ile beraber gitmen gerek Varne. Gerimiz Bround'u yendikten sonra sana katılırız, sadece biraz oyalamanızı istiyorum."

"Lütfen bu görevi başkasına verin, ben bu görev için uygun deği-"

"Vernon yukarıda seni izlerken korkaklık mı edeceksin?"

dedi Flora, ilk defa attığı sert bakışlarla. Şimdi, Akira'nın neden kendisine uzun zamandır bu şekilde baktığını anlayabiliyordu.

"Hadi, ona boşa ölmediğini göster."

YoriasHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin