²⁸

1 0 0
                                    

"Varne öldü. Orduda büyük kayıplar veriyoruz."

"Ne yapmayı düşünüyorsun?"

"Sınırlarına girmeden önce durun ve bizi bekleyin. Biz gelmeden savaşmayın."

"Emin misin Flora?"

"Yapmam gereken bazı şeyler var. Hepimizin gerçekten istediği bir şey için. Verdiğimiz kayıplar ve savaşlar arasında gerçekte ne istediğimizi, neye ihtiyacımızın olduğunu unutuyoruz."

Flora cihazın orta kısmına tekrardan basıp Hyuna ile olan bağlantısını kesti.

Rosa enerjisini büyük bir ölçüde yitirmiş gibi gözüküyordu.

Flora daha yanlarına yaklaşmadan yere bir buz örtüsü serdi. Dikenlerini çıkardı. Alice geri geri giderken bir ağacın üstüne çıktı. Flora uzatabildiği kadar uzattı dikenleri.

Daha sonra Alice'in dört bir yanını alevli sarmaşıklarla kapladı. Alice tırnaklarını bir kılıç gibi kullanıp ateşe aldırmadan hepsini kesti.

Daha sonra Alice ağaçtan tekrar indi ve her tarafında diken varmış gibi gözüken enlemesine de oldukça uzun bir silah yaptı elinin az ötesinde. Ucuna doğru daralıp sivrileşiyordu tabi ki.

"Enerjini güzel şekillendiriyorsun, yine de benimkinin yanında bile geçemez."

diye haykırdı Flora.

Yine kendi saldırısını ona doğru savurdu.

Bu sefer yakın dövüş için hazırlandı ikiside.

İki kadın da birbirinin saldırısını ustaca savuruyordu.

Alice elinde bir küre yapıp Flora'nın koluna doğru gönderiverdi.

Flora kolundaki acıyla çığlık attı. Hem Rosa hem de Eldora yaralıydı ve hâlâ arkada kıyamet kopuyordu.

Flora yarasını hemencecik iyileştirirken Alice'e sert bir yumruk attı. Alice'in kolunun kopması ve yeniden gelmesi bir oldu.

Flora, Alice'in saldırılarını kıl payı sıyırıp bir ağacın tepesine geçti.

Kolu hâlâ ağrıyordu.

"Ölümcül bir yara alsa bile yaşayabiliyor. Peki onu nasıl yenebilirim?"

"Açık vermediğim sürece beni küle çevirmek için bir ortam bulamaz. Kürelerine ya da ışınlarına tepki verirken onu nasıl öldürebilirim? Kafasını tamamen mi kesmeliyiz? Hayır, bir saniye. Alice'in yenilenmesini bizimkinden farklı değil mi? Ölümcül yara alsa bile devam edebiliyor, yani kendini iyileştirmek için tek bir hücre yeter mi?"

"O zaman... Onu yenmek istiyorsam, bütün enerjimi içine doldurup bir anda patlatmalıyım. Onu yenmenin tek yolu bu. Bütün hücrelerini tek seferde öldürmeliyim!"

Flora yeniden Alice ile karşı karşıya geldi.

Flora enerjisini sivri bir çubuk haline getirip Alice'i ağaca sabitlemeye çalıştı.

Alice enerjisiyle etrafında bir daire oluşturdu ve çubukları savurdu.

Alice, Flora'nın üstüne bir duman yolladı. Flora yukarı zıplayıp dumanın görüş alanını kapatmadığı bir yere gecçti. Tam o anda Alice arkasında belirdi ve bacağını Flora'ya doğru salladı.

Flora bir süre boyunca kendine gelemedi. En sonunda elleriyle toprağa tutunup kendini durdu.

O sırada arkada Eldora'yı gördü Flora. Diğer yanda ise Rosa'yı. Kendini biraz daha toparlamış gibi gözüküyordu.

YoriasHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin