"Bundan 100 kat daha fazla olduğuna eminim."
dedi Hyuna, altınlarla dolup taşmış kocaman bir odaya bakarken. İçine bir sürü ev sığdırabilirim diye düşündü Flora.
Savaşmadan önce artık burayı düzene sokmak istiyordu.
Savaşta 27 askerlerini kaybetmişlerdi. Şuan net olarak 502 savaşçıları vardı.
Flora her şeyden önce şatonun en görkemli balkonunda tacını taktı. Prensesin geri döndüğünü krallığın dört bir yanına coşkuyla ilettiler. Herkes için umut devriydi şimdi.
Flora tacını takar takmaz yukarı fırladı.
Bütün zamanını önce buraya harcayacaktı.
Zengin ailelerin mâl varlıkları ve kraliyetin hazinesiyle beraber toprakların dört yanına dağılmış olan evler düzeltip, tamir ediliyordu.
Tekrardan canlanılması için, sayılı kalan insanlara iş konusunda destek verildi. Merkezdeki satıcıların bir kısmı, sınır yakınlarına gönderildi.
Üretimin artması için orduda destek verdi ve yapılan ürünler, kıyafetler, oyuncaklar öncelikli olarak sınır yakınına gönderildi.
Kraliyetin hazinesinin birçok kısmı, hayatta kalan insanların ihtiyaçları için harcanmıştı.
Aynı zamanda gönderilen satıcıların konaklama yerleri ve bunun gibi birçok şey yine hazineden gidiyordu.
Üretimin süreklilik sağlaması için, işverenler sınır yakınlarını ziyaret etti ve desteğe rağmen iş edinmeyen birçok kişiyle anlaşma yaptı.
Bu sırada asilzadelerde kraliçenin ricası yüzünden mâl varlıklarının çoğunu kaybetmişti. Bu durumdan pek hoşlandıkları söylenemezdi.
Ülkede her şey tıkırında ilerlerken, saray işleri de düzene girmek zorundaydı.
Şatonun kocaman arka bahçesi herkesin rahatlıkla eğitim alabileceği bir yere dönüştürüldü.
Kalan 502 savaşçı, aralarında gruplara ayrılarak, Aaron'un emri altında gelişmeye devam etti.
Hyuna önceden tanıdığı birini saray işlerine dahil etti. Bu kişi, savaşçılar için kusursuz silahlar yapmaya çalışan kambur, yaşlı bir adamdı.
Flora, Aaron'u başkomutan yaparken Zemheri'ye yardımcı olarak yer verdi.
Tıpkı Akira'nın istediği gibi, Akira ve diğerleri kraliyet suikastçıları olurken Hyuna başdanışman oldu.
Flora, Hyuna'dan eski yardımcı aileleri öğrendi. Sahte kral bütün hepsini reddetmişti anlaşılan. Watley, Kreych, Zenthi, Preice ve Freyda ailesini kraliyetin yandaş aileleri olarak davet etti Flora. Hyuna şuan tek safkan Zenthi'ydi.
Flora sıkıntı ile kendini koltuğa attı.
"Hyuna bu işler çok zor! Her şeyi hızlıca düzeltiyoruz ama bunların hepsi sadece halk sayesinde. Zaten birçok soylu hoşnut da değil, eminim sadece sorun olmasınlar diye kabul ediyorlar. Bir süre sonra tavırları ortaya çıkacaktır. Kaybettikleri mallarını yeniden kazandırmak istiyorum ancak bu imkansız. Yapıtları tamir etmek ve sağ kalanların ihtiyaçlarını karşılamak hazinenin neredeyse tamamını kaybettirdi. Bir an önce çalışan kişi sayısının artması lazım. Yardım işini fazla mı abarttık? Bir şeyleri eksik mi yaptım? Ama aklıma başka bir şey gelmiyor ki! Her şey çok karışık. Acaba saray hizmetlilerini işten mi çıkarsak? Ah nasıl unutum! Alexandra şifacı birliğinin ekipmanları için paraya ihtiyacı olduğunu söylemişti! Ben ne yapacağım!?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yorias
FantasíaSıradışı olaylara fazlaca alışık olan Flora, kendisi için bile sıradışı olan olaylarla kendisi ve ailesi hakkındaki bilinmeyenleri öğrenir. Rahatsız edici unsurlar içermektedir.