6. BÖLÜM: KAYIP ORMAN BÜYÜSÜ

663 18 0
                                    

Bu kitap hayal ürünüdür!
İyi okumalar(: 💐

6.Bölüm: Kayıp orman büyüsü

🦋

Barlas böcüğüm beni eve bıraktıktan sonra odama gidip duş almıştım bu beni biraz rahatlatmıştı. Rahat ve günlük tarzı giysilerimi giyinmiştim. Odamdan dışarı indiğimde koridora baktığımda annem ve babam bir koşuşturma içindelerdi bi konu üzerine konuşuyorlardı doğrusu merak etmiştim. Bende emin adımlarla onların bulunduğu yere gidiyordum. Annem beni görmüştü bana doğru geliyordu.

"Asya gelmişsin, bende seni arıyordum canım bu iyi oldu." dedi.

"Evet, geldim bi sorun mu? Var anne." dedim merak duygum ağır basmıştı.

"Biz babanla bir davete katılıyoruz, canım o yüzden akşam eve geç döneriz, üslü bir kız olacağına söz verir misin?"

"İzci sözü." Umarım, yani ,inşallah.

"Tamam, biz birazdan yola çıkarız sende, Atlas'la ilgilen biraz moreli bozuk gibiydi, akşam Uras abin de gelir onunla beraber vakit geçirsiniz, dikkatli olun canım."

"Peki annecim." Saçımı okşayıp yanağıma bir öpücük kondurmuştu. Emin adımlarla yanımdan ayrılmıştı camdan dışarı baktığımda babam ve annem araçlarına binmişlerdi. Araba yavaş, yavaş gözden kayboluyordu.
Atlas'ın ne gibi bi sorunu vardı ki acaba?

Diye düşündüm, odasına doğru yol almıştım kapıyı çalıp biraz bekledim cevap vermedi.

Birazda bekledim sonunda 'Gir' sesini duymuştum. Derin bir nefes alıp o gösterişli odasına göz atmıştım etraf baya dağınıktı burda nasıl barınıyordu acaba?

Neyse.

"Atlas annem ve babam yoklar, beraber film izleyelim mi?" dedim belki moreli düzelirdi diye düşünmüştüm.

"Odam da biraz yanlız kalmak istiyorum Asyacım".

"Olmaz, sorun ne? Bana anlat hemen." dedim ayakta durmaktan ayaklarıma kara sular inmişti gerçi burası da çok hijyenik durmuyordu.

"Önemli değil? Asya."

"Sorun ben miyim?"

"Ne, hayır seninle ilgili değil sadece." dedi.

"Söyle, anlat hemen bir ikiz olarak bunları bilmeye hakkım var." dedim.

"Bizim bir arkadaş grubu var bize rakip olan arkadaş grubuyla kavga ettim bu duruma biraz canım sıkıldı, sadece bu." Kelimelerini seçerek anlatıyordu olayı fazla üstelemedim. Sadece dinliyordum.

"Beni niye çağırmadın." dedim.
Şaşkın bir şekilde bana bakıyordu.

"Hastaneden yeni çıktın güzelim, hem ben hallettim sorun yok, sen film izleye bilirsin."

"Bu haksızlık." dedim.

"O zayıf bedeninle mi? Kavga ediceksin güldürme beni, hem abimlerde bu durumu anlatmasın değil mi?"

"Tamam, Atlas bey anlatmam tadımız kaçmaz merak etmeyin."

"Trip atma, lütfen."

Atlas'ı bile dinlemeden aşağı inmiştim, televizyonu açıp Tom ve Jerry izlemeye başlamıştım. Atlas odasındaydı, kaşından anlamam lazımdı kaşı patlamıştı.
Kan kurumuştu dikkatlı bakınca belli oluyordu hem. Canım sıkılıyordu. Anneme söz verdim. Üslü bir kız olucağıma. Atlas gözümün önünden hızlı adımlarla kapıya doğru yaklaşıyordu kapıyı açmıştı bahçeye doğru yürüyordu.

GERÇEK AİLEM (Ara Verildi)...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin