15. BÖLÜM: YENİ AİLE ÜYESİ

302 8 0
                                    

Bu kitap hayal ürünüdür!
İyi okumalar(:💐

15.Bölüm: Yeni aile üyesi

🦋

Atlas'la beraber yürüyorduk dev malikâne'ın kapısı bizim için açılmıştı. Aile salonunu izliyordum kocaman duvarda babam ve annem'in evliliklerine ait resimler vardı, Uras abim, Barlas abimin benzeyen çocukluk resimleri de çerveveli hâline duvarda asılmış bir şekilde görmüştüm.

Merdivenlerle inen yaşlı bir adam vardı yanında bir kaç çalışan bize doğru geliyordu. Atlas yanımdaydı.

"Asya bu adam gerçekten de bizim dedemiz mi? Yani babamın yaşlı hali bi de babamın resimleri her yerde." dedi Atlas.

"Evet, ama tam da bilmiyoruz yani çok garip."

"Evet, efendim istediğiniz şekilde torunlarınızı getirdim gördüğünüzde göre çocuklarla beraber gitsek iyi olur? hem Güney bey de merak eder?" dedi Metin abi bu acele neydi? Şimdi, belki de pişman olmuştu.

"Metin seni biraz misafir etmek istiyorum? O yüzden Sarp, ve Enes seni biraz misafir etsinler." dedi yaşlı adam, elinde bastonu vardı yürümesine yardımcı oluyordu, yanındaki siyah takım elbise giyen adamlara emir veriyordu, düşünürken Atlas konuşuyordu bende yanımdaki adamları inceliyordum.

"Ne bi dakika durun! Lütfen Metin abiye zarar vermeyin lütfen." dedi Atlas.

"Evet, lütfen." dedim, yaşlı adamın dikkatını çekmiştik bize bakıyordu.

"Merak etme torunum Metin'e kimse zarar vermeyecek sadece sakin olun ayakta kaldınız oturun biraz konuşalım." dedi yaşlı adam gözlerinin içi parlıyordu bizi gördüğüne sevinmiş gibiydi. Metin abi gitmek istemesede Sarp, Enes denilen adam götürüyordu Metin abiyi, Atlas'la bir türlü şoku üzerimizden atamamıştık ama bunun için de bu duruma ayak uydurmak zorunda kalmıştık şimdilik.

"Bizden ne istiyorsunuz?"

"Sakin ol, güzel torunum benim, sence bu kadar varlık içinde sizden ne isteyebilirim ki." dedi yaşlı adam. Mahçup gibiydi mimikleri öyle gösteriyordu, yaşına göre saçları beyaz ,gri tonundaydı yaşına göre gür saçları vardı, gözleri babam gibi yeşildi dikkat çekiyordu.

"Biz, eve gitmek istiyoruz hem babam ve annem, abimler bizi merak etmişlerdir bile." dedi Atlas.

"Nerden? Bilelim bizim dedemiz olduğunuzu?" Biraz saçma bir soruydu ama bilmiyorum evet adam babamın yaşlı hali gibiydi, evde aile üyelerine ait resimler de vardı. Çok fazla kanıt ve anı barındıran evdi.

"Haklısınız çocuklar ama ben sizin dedenizim uzun bir süredir babanızla görüşmüyor olabilirim ama siz bana diğer aile üyelerini de getirmiş olacaksınız?" dedi kararlı bir ses tonuyla.

"Daha isminiz bile bilmiyoruz? Evet doğru babam sizden hiç bahsetmedi." dedi Atlas.

"İsmim, Semih Demiroğlu, çocuklar benden korkmayın amacım size zarar vermek değil? Sadece babanızla olan yani zamanında yapmış olduğum hataları düzeltmek istiyorum en son Utku abiniz beş yaşındayken kavga etmiştik Güney benim tek çocuğum, babanneniz
Zeynep hanım da birazdan yanınızda olur onunla da tanışmak istersiniz değil mi?" dedi Semih dede burdukça zamanında babamla ne yaşamışsa hatasını düzeltmek için bu konuda konuşmak istiyordu.

"Bu saçmalık, Metin abiye kadar biliyorsunuz neden bize kadar gelebilirdiniz? Ya da babamla yanlız görüşe bilirsiniz? Hadi Asya ayağı kalk kardeşim gidelim." dedi Atlas.

GERÇEK AİLEM (Ara Verildi)...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin