17. BÖLÜM: KAMP GÜNLÜKLERİ

204 7 1
                                    

Bu kitap hayal ürünüdür!
İyi okumalar(:💐

17.Bölüm: Kamp günlükleri

🦋

Sabah uyanıp rutin işlerimi yapmıştım. Hazırlanıp Atlas'ın yanına gitmiştim, aşağıda onun hazırlanması için bekliyordum sonunda hazırlanmıştı, dedemin ısrarı üzerine kahvaltı yapmıştık. Arada sırada ziyaretinize geleceğimize söz vermiştik o da babaanemle geleceğine söz vermişti. Sarp abi bizi okula getirmişti. Okula gelmiştik kolidorda bir koşuşturma vardı.

Derin' i durdurup ne olduğunu sormuştum.

"Derin bi sakin ol ne oluyor?"

"Asya, naber." dedi Derin.

"İyim, de bi nefes al nefes, nefese kalmışsın?" dedim.

"Ya, hiç sorma."

"Ne oldu, yoksa Ceylin tayfası okuldan mı? Ayrıldı bunun için okulda kutlama mı var?"

"Keşke, ama değil, basketbol maçı öncesi, dün müdür bey ve Güney bey kamp düzenlediler yani kamp'a gidiyoruz!". dedi Derin.

"Anladım."

"Tamam, canım sonra konuşuruz bi liste oluşturmam lazım, teneffüste görüşürüz." demişti ve yanımdan ayrılmıştı. Mert ve Poyraz bana doğru geliyorlardı.

"Günaydın, güzelim dün seni çok aradım telefonuna neden bakmadın." dedi Poyraz.

"Uzun hikâye," dedim.

"Oturup konuşalım."

"Ya bi gün okula gelmedik, Atlas ya okul da neler olmuş?"

"Sorma güzelim, oturalım bakalım bu önemli konu neymiş." dedi Atlas benim gibi şaşkındı. Mert bizim için içecek birşeyler almaya gitmişti. Bizde camın kenarında olan masaya  doğru geçip oturmuştuk.

"Ee ne oldu anlat, Poyraz birazdan zil  çalabilir." dedim.

"Tamam, tamam Ceylin'ın amcası okul müdürüymüş?" dedi Poyraz.

"Evet, de şimdi ne alâka." dedi Atlas.

"Yani şu ki sizin kanıtlarınızı müdür, İsmail bey, yok etmiş olabilir, Asya iyi düşün." dedi Poyraz.

"Olabilir? Nasıl yapar ki." dedi Atlas.

"Artık, bunları düşünmeye gerek yok olan oldu, şimdi başka ne öğrendin onların hakkında."

"Kamp'a geliyorlar, şimdilik sadece bu kadarını biliyorum merak etme güzelim." dedi Poyraz.

Mert getirdiği içecekleri masa'nın üzerine bırakmıştı.

"Peki, sizde kamp'a geliyor musunuz?"

"Aslında hayır, ama seni yanlız bırakmamak adına geliyoruz." dedi Mert.

Savaş, ve Mete, Derin de geliyorlardı bizim yanımıza doğru gelip oturmuşlardı kısa sohbetlerden sonra, sınıfa doğru gidiyorduk. Felsefe dersinden sonra tekrardan kafeterya ya gelmiştik.

"Ya, abi o sordu sorular neydi öyle ya bi ara ismimi unutuyordum!?" dedi Mete.

"Sen yine iyisin kardeşim ben sayfanın her yerine hocam ismim için beş puan verir misiniz? Diye yazıp, mükemmel kağıtımı İnci hocaya teslim ettim." dedi Mert.

"Abi, abartmayın ya o kadar da kötü değildi?" dedi Derin.

"Atlas senin nasıl geçti yazılı sözlün?"

GERÇEK AİLEM (Ara Verildi)...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin