Bu kitap hayal ürünüdür!
İyi okumalar(;💐16. Bölüm: Lunapark
🦋
Dedem bizim için bir oda hazırlamıştı onu üzmemek adına Atlas'la bu durumu kabullenmiştik. Odama geçip biraz dinlenmek istiyordum bir gürültü duymuştum tanıdık sesler geliyordu. Yani duyuyordum uzandığım yerden doğrulup etrafı inceliyordum.
Bu ses ne oluyor!camdan dışarı baktığımda bir sürü araç vardı. Atlas'ı bulmam gerekiyordu bize hazırlamış oldukları odadan çıkmıştım Atlas'ı arıyordum sonunda bulmuştum.
"Atlas iyi misin?" Onun için endişelenmiştim.
"İyim güzelim sen iyi misin?"
"İyim, dışardan sesler geliyor?"
"Evet, bende duydum istersen beraber aşağı inebiliriz." dedi Atlas.
"Olur."
"Beni takip et, Asya." dedi Atlas.
"Tamam, arkandan geliyorum."
"Ellimi tutabirsin."
"Atlas, yaa." Gülme ellini tutmuştum dev merdivenlerden iniyorduk, etraftan iyice ses geliyordu, kavga ediyorlardı galiba koşar adımlarla onların bulunduğu yere gidiyorduk. Dışarı çıkmıştık etraf beni baya geriyordu, yani gergindim ama yanımda Atlas vardı.
"Baba çocuklarım iyi mi? Onları neden tehlikeye sokuyorsun?onlar çocuk." dedi babam seslerini duyuyordum.
"Senin çocuklarınsa benimde torunlarım, onları tehlikeye atacak kadar yaşlanıp bunamadık herhalde." dedi Semih dedem.
"Çocuklarımı almak için geldim."
"Olmaz!" dedi Semih dedem.
Kavga devam ediyordu daha çok inatlaşıyorlardı kendi aralarında anlaşamıyorlardı Atlas bana bakıyordu bende ona bu olaya el atmamız lazımdı yoksa daha kötü sonuçlar olabilirdi.
"Yeter, artık kavga etmeyi bırakın."
Barlas abim ve Utku, Uras abim bize doğru geliyorlardı."Balım, iyisin değil mi?"
"İyim,abi bakın bi sorun yok sadece sakin olsanız?"
"Hadi çocuklar eve gidiyoruz?" dedi babam, Zeynep babaanne üzgündü Semih dede öyle.
"Olmaz, eğer dedemle aranı düzeltmesen bende gelmem bi süre burada kalırım babacım." demiştim
Herkes bana bakıyordu bende Atlas'a."Evet, bende burada kalırım Asya beraber." dedi Atlas abimlerden biraz uzaklaşmıştık.
"Duydun torunlarımı oğlum eskisi gibi oturup konuşalım, Gelin kızım Gülay da bizimle gelsin, torunlarımda." dedi Semih dedeyi takip ediyorduk bizde oturmuştuk çalışan ablalar içecek ikram etmişlerdi. Atlas'la bende Semih dedemin yanında oturmuştuk.
"Biliyorum, geçmişte çok hata yaptım oğlum özür diliyorum hepinizden kızım Gülay'dan da. Torunlarım Utku, Uras, Barlas ve yeni tanıdığım torunlarım Asya ve Atlas diliyorum." dedi Semih dedem burdukça üzgündü.
"Şey, Semih dede geçmiş geçmişte kaldı bence artık yeni bir sayfa açabirsiniz değil mi? Baba."
"Bak, Asya güzelim bu konuları sen bilmesin şimdi Atlas'la beraber bizi arabada bekleyin." dedi babam.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GERÇEK AİLEM (Ara Verildi)...
Teen Fiction17 yaşındaki Asya için kabullenmesi zor bir durum vardır. Gerçek ailesi bildiği kişiler aslında onun ailesi değildir. Peki yeni ailesini kabullene bilecek mi? üç ağabeyi ve ikizi onu kardeşi olarak görebilecekler mi? ... (Bu kitap hayal ürünüdür!) ...