8. BÖLÜM: FİLM GECESİ

491 13 0
                                    

Bu kitap hayal ürünüdür!
İyi okumalar(;💐

8. Bölüm: Film Gecesi

🦋

Tabaktaki meyvelerin hepsini zorla yemiştik Atlas'a beraber o orman gezisinden sonra evden çıkmama kararı almıştık yani bir nevi Uras abim ceza vermişti, can sıkıntısından patlamak üzereydim, Atlas uyuyordu yine Barlas böceğim de trip atıyordu bize.

Utku abim de bizi kontrol etmek için gelip gidiyordu. Kapıdan sesler geliyordu gelen kişi kapıyı çalmıştı biraz bekledi sonra odama giriş yapmıştı Atlas 'ın da odası oluyordu artık, pislik uyuyordu.

"Nasıl oldunuz, diye kontrol etmek istedim sizi." dedi Uras abim, gözleri kananmıştı, uykusuz duruyordu.

"Birazda iyim, iyiz abi, merak etme lütfen!"

"Buna sevindim." dedi Uras abim.

"Peki, sen iyi misin?" dedim, sesim biraz kısık çıkmıştı boğazım ağrıyordu.

"İyim, güzelim merak etme." dedi Uras abim.

"Atlas gece boyunca çok sayıkladı." dedim.

"Kabus görmüştür, güzelim."

"Onun için üzüldüm, şimdi." dedim.

"Üzül diye söylemedim, ayrıca bunları şimdilik unuttum gibi." dedi Uras abim.

Konuşmaya devam ediyordu.

"Gerçekten mi?" dedim.

"Gerçekten" dedi esniyordu dikkatım dağılıyordu ona bakıp üzülmüştüm benim için bu kadar endişelenmesi beni şaşırtmıştı doğrusu.

"Canım sıkılıyor, bak hem iyim yani Atlas da iyi abicim biraz televizyon izleyebilir miyiz?" dedim tepkisini ölçmek adına.

"Güzelim neden izin alıyorsun ki, televizyon izleyebirsiniz? Hatta bu evde sinema salonu bile var."

"Ne, sinema solonu mu?"

"Evet, niye bu kadar şaşırdın ki güzelim." dedi Uras abim.

" Bana kimse söylemedi ki"

"Bence orman yerine evi gezdirseydi, Atlascım hasta olmazdınız işte."

Adamın hiç acıma duygusu yoktu valla yeter ama anladım bir daha ormana gitmiyicem yani inşallah.

"Evet, haklısın Urascım." Gülüyordu ulan Atlas gorili uyuyordu.

Uras abim odadan ayrıldıktan sonra dürte,dürte Atlas'ı uyandırdım.

"Lan kolumu kırdın, nasıl ikizsin sen ya.!"

"Sus be goril seni, bu evde sinema salonu varmış bana niye anlatmadın nasıl ikizsin sen yaa Urascim güldü bana sabahtan belli duymadım laf kalmadı."

"Bi sakin ol be goril kim?"

"Reklamlarda çıkan var ya! Etrafı dağıtan, çikolata yiyen goril neyse ne?  Sen iyi misin? beni sinema salonuna götür."

"İyim? Tamam gideriz birazdan çok konuşuyorsun?"

"Bak bana sürekli cevap veriyorsun? Sende."

"Hazırlan o zaman gidelim."

"Tamam, ellimi yüzümü yıkıyıcam o yüzden beni bekle." dedim.

GERÇEK AİLEM (Ara Verildi)...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin