Bu kitap bir hayal ürünüdür!
İyi okumalar(:💐* Bazı bölümleri düzenledim(;
23.Bölüm: Şirket
🦋
İzlediniz çizgi filmden sonra uykuya dalmıştım, yani uyuma numarası yapıyordum.
"Güzelim hadi odana." dedi Uras abim.
Sesini duyuyordum ama hiç halim yoktu, odama keşke, ışınlama güçümle beraber gitmiş olsaydım.
"Ben odasına görürüm abi." dedi Utku'm.
Parfümün kokusu çok güzeldi! Erkolar kapatılsın!
"Abi," dedim. Fısıldayarak konuşuyordum oda beni duymuştu.
"Söyle, güzelim." dedi Utku'm.
"Parfümünü beğendim," dedim gözümün bir tanesi açıktı ona bakıyordum. Beni incitmeden kucağına almıştı.
"Demek numara yapıyorsun, güzelim ." dedi Utku'm.
"Hayır, valla." dedim.
"Tamam, tamam güzelim odana götürüyorum şimdi seni güzelce dinlen tamam mı?" dedi.
"Tamam, teşekkür ederim abicim." dedim. Odama gelmiştim çift kişilik yatağıma doğru götürüp incitmeden kucağından indirmişti.
Centilmen!
"Akşam yemeği hazır olana kadar dinlen tamam mı?" dedi Utku'm.
Başıma minik bir öpücük kondurmuştu gitmişti.
Güzel bir uykunun ardından gözlerimi açmıştım etrafa bakıyordum. Saat akşam 19:00 olmak üzereydi.Odamın kapısı açılmıştı gelen Barlascimdı lâcivert bir takım elbise giyinmişti özenle karşımda duruyordu.
"Balım, günaydın mı? demeliyim yoksa iyi akşamlar mı? Karar veremedim hadi akşam yemeği hazır." dedi Barlas böcüğüm.
"Bilmem karar veremedim şimdi abicim bende seni düşünüyordum." dedim.
sırıtarak ona bakıyordum.
"Gerçekten mi? Tabii sonunda sende fark ettin benim ne kadar mükemmmel biri ağabey oldu mu?" dedi.
Bay ego!
"Tamam abicim ben birazdan gelirim. dedim.
"Tamam, seni bekleyen bir sürpriz var aşağı da." dedi.
"Ne! Sürpriz mi? valla de." dedim.
"Hayatım, bi sakin ol aşağıda görüşürüz." dedi ve gitti.
"Ama abi ya söyleyip öyle gitseydin ya!".dedim hızlıca aşağı inmiştim etrafa bakınıyordum dev hediye kutusu yok gibiydi. Bana bakıyorlardı bende onlara sesizliği her zaman ben bozdum için konuşmaya başlamıştım.
"Ee sürpriz ne!" dedim.
"Yoksa, hediye mi?" dedim.
"Güzelim, sürpriz benim." dedi Atlas.
"Atlas! sonunda seninle aynı masa da yemek yiyor olucam." dedim.
Mutlu olmuştum.
"Evet, güzelim." dedi Atlas.
"İyisin değil mi?"
"İyim, civcivim hadi otur da yemek yemeğe başlıyalım." dedi Atlas.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GERÇEK AİLEM (Ara Verildi)...
Teen Fiction17 yaşındaki Asya için kabullenmesi zor bir durum vardır. Gerçek ailesi bildiği kişiler aslında onun ailesi değildir. Peki yeni ailesini kabullene bilecek mi? üç ağabeyi ve ikizi onu kardeşi olarak görebilecekler mi? ... (Bu kitap hayal ürünüdür!) ...