Bu kitap hayal ürünüdür!
İyi okumalar(;💐13. Bölüm: Yüzleşme
🦋
Bu yaşadım olay film şeridi gibi gözümün önünden geçmişti, odam da bi sağa bi sola doğru yürüyordum ta ki kapının kilidi açılana kadar.
"Atlas," şaşkınlıkla ona bakıyordum, oda hiçbirşey olamamış gibi bakıyordu.
"Güzelim, kapıyı kilitleyecek kadar ne yaşadın? Seni anlıyorum bende çok korktum seni baygın görünce iyisin değil mi?" dedi Atlas.
"Yanlız kalmak istiyorum." Bu konuyu daha fazla konuşmak istemiyordum.
"Özür dilerim seni endişelendirmek istemedim, Atlas."
"Lütfen Asya özür dileme sen iyisin değil mi?"
"İyim, yalnız kalmak istiyorum sadece." dedim.
"Bu mümkün değil, camdan içeri bile girerim, ayrıca balkondan tırmanıp oda gelme ihtimalım de var ayrıca tırmanma konusuna iyim bunu sende biliyorsun.Neyse konumuza dönelim hemen." dedi.
" Konu yok, sadece biraz düşünmem gereken bir takım durumlar var." dedim, şüpheyi üzerime çekmekte süperim.
"Kapı konusuna gelirsek, yedek anahtarlar var herkesin bende onu kullandım, bir takım olaylara da gelirsek, okuldaki kızlar seni kütüphaneye kilitlediler değil mi?" dedi kendinden emin bir tavırla.
"Evet."
"Bak, bunlar sorun değil onlarla yüzleşe biliriz? Sadece benim yanımdan ayrılma, ben senin her zaman yanında olucam, yani." dedi okul forması hayla üzerindeydi endişelenmiş bir şekilde bakıyordu.
"Seni koruyamadım için üzgünüm." dedi Atlas.
"Atlas,iyim tamam mı?"
"Bu olay aramızda kalsın."
"Tamam, güzelim sen merak etme izci sözü."
"Üzerimizi değiştirelim, yemek yemek istiyorum." dedim kafasını sallayıp odasına gitmişti. Streste oldum zaman yemek yerdim, bir nevi terapi gibi bir şeydi Atlas da artık bu durum alışmıştı. Beraber aşağı inmiştik mutfağa gidiyorduk, etrafı inceliyordum bende.
"Ee, birazdan Hacer abla Nesli abla gelir onları bekleyelim." dedi.
"Ya onların işleri vardır? Gel beraber menemen yapalım, ya da salçalı makarna yapmayı da özledim valla."
"Onlar, nasıl yapılıyor?" dedi Atlas ensesini kaşıyordu.
"Yuh, Atlas pes."
"Ne yapıp kızım ya yemek yapmayı bilmiyorsam bu benim suçum mu?"
"Tamam, trip atma hemen de şimdi salçalı makarna yapalım, hem kolay." dedim dikkatlice bana bakıyordu. Orta boy tencere almıştım su ekleyip, suyun kaynamasını bekledim, suyun içerisine tuz ekleyip, biraz bekledikten sonra makarnayı ekleyip, pişirmiştim, Atlas hayla bakıyordu pişirdikten sonra su üzerine gezdirmiştim, makarnayı süzdükten sonra, tencere de yağ ve salçayı kavurup makarnayı ekleyerek karıştırıp servis tabaklarını almak için boyum yetmiyordu Atlas sağolsun bana bu konuda yardım etmişti salatalık doğruyordu yandaki gri tezgâhta.
"Evet, hazır buzdolabında Portakal suyu olucaktı onu ben alırım güzelim sen otur." dedi Atlas gorilim.
"Peki, teşekkür ederim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GERÇEK AİLEM (Ara Verildi)...
Teen Fiction17 yaşındaki Asya için kabullenmesi zor bir durum vardır. Gerçek ailesi bildiği kişiler aslında onun ailesi değildir. Peki yeni ailesini kabullene bilecek mi? üç ağabeyi ve ikizi onu kardeşi olarak görebilecekler mi? ... (Bu kitap hayal ürünüdür!) ...