14. BÖLÜM: COĞRAFYA DERSİ

259 9 0
                                    

Bu kitap hayal ürünüdür!
İyi okumalar(:

💐🦋

14. Bölüm: Coğrafya dersi

Beden eğitimi dersinden sonra kafeterya da oturup bizim grupla konuşuyorduk. Masa'ın üzerinde olan çikolatalı süt ve bir kaç tane atıştırmalıkları atıştırıyorduk.

"Atlas, iyisin değil mi? Başın ağırıyor mu?" dedim.

"Hayır, güzelim iyim merak etme."

"Peki, sen öyle diyorsan."

"Geçmiş olsun, kardeşim." dedi Savaş.

"Sağol kardeşim."

"Ateş pisliği, abi valla öndeydik maçı beraberliğe kadar da getirdik." dedi Mete ,Atlas susması için ona bakıyordu.

"İyi bir başlangıç yapmadık Atlas ama geçmiş olsun." dedi Poyraz.

"Sağolun, gençler iyim" dedi Atlas.

"Asya, biliyorum pek zamanı değil ama seninle konuşmak istiyorum." dedi Poyraz, Atlas'a baktığımda arkadaşlarıyla bir konu üzerinde konuşuyordu başka bir masaya doğru yol almıştık, Mert, Poyraz da beni takip ediyorlardı.

"Önce oturalım."

"Olur," dedi Mert.

"Konuşmaya önce sen başla Asya, lütfen." dedi Poyraz.

"Peki, başlıyorum dikkatlice beni dinleyin, uzun hikâye aslında onyedi yıllım tam bir çöp oldu, aslında sizinle görüşmek istiyordum ama cesaret edemedim. Ama sonunda gerçek ailem varmış ve tesadüf eseri beni buldular. Benim içinde ilk başlarda zordu ama zaman sonra alıştım. Şimdi üç abim ve ikiz erkek kardeşim var, ve yeni arkadaşlarım ve siz varsınız iyi ki "dedim.

"Güzelim senin adına sevindik." dedi Mert.

"Yani bende, ilk başlarda Atlas'la anlaşamıyorduk, ama şimdi anlaşabiliyoruz." dedim Atlas'a bakarak konuşuyordum oda arkadaşlarıyla bir konuda konuşuyorlardı.

"O gün için özür dilerim, Asya karakolda bir yanlış anlaşılma yaşamıştık, Barlas abi de bizi kurtardı." dedi Poyraz. Yanlış duymadım değil mi? Barlas böcüğüm ne alâkaydı şimdi.

"Özürünü kabul ettim, Poyraz da abimle sizin olayı pek anlamadım."

"Uzun hikâye, güzelim kötü birşey değil sadece Barlas abiyi Mert ve bende yakından tanıyoruz." dedi Poyraz.

"Neyse, sorunları biraz çözdüysek, arkadaşıyız." dedim.

"Tabii ki de arkadaşız güzelim eski gibi." dedi Poyraz.

Atlas bize doğru geliyordu.

"Gençler, sorunları halletiyimize göre Coğrafya dersine geç kalıyoruz Hocamız bu konuda çok disiplinidir de bizin için söylüyorum." dedi şapşık Atlas'm.

Koridora doğru yol almıştık, Coğrafya dersi vardı acaba hocası kimdi? Diye içimden konuşuyordum. Sonunda sınıfa gelmiştik, Ceylin ve tayfası da gelmişti sınıfa şimdilik sakince herkes yerlerine geçmişti. Kapın açılmasıyla gelen kişiye bakıp ayağı kalkmıştık günaydınlardan sonra oturmuştuk şaşkındım yani olabilirdi ama.

"Atlas, annem coğrafya öğretmeni mi?" dedim kısık sesle.

"Evet, güzelim."

"Evet, çocuklar ders kitaplarınız açın, konulara biraz göz gezdirin, kendi aranızda konuşmayın şimdi tahtaya bakın, yazdıklarımı defterlerinize yazın." dedi annem, yani Gülay hocam.

GERÇEK AİLEM (Ara Verildi)...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin