2.BÖLÜM: KABULLENME

1.6K 62 8
                                    

2.Bölüm-Kabullenme

İyi okumalar(:💐
Bu kitap hayal ürünüdür!

🦋

Mutlu aile tablosuna son kez bakmıştım. Göz yaşlarımla onlar için hiç ama hiçbir değerim yokmuş. Bunu çok güzel kanıtlamışlardı. "Asya, kızım hadi gidelim burdan."
dedi.Gülay hanım baktımda onun da sesi titriyordu, mutluluktan galiba.

Nasıl bir tepki verebilirdim ki aklım almıyordu. Duyduklarım, gördüklerim okudum DNA testi bu durumu kanıtlamıştı.Hızlıca odama gittim bir kaç değerli eşyamı almıştım benim için önemliydi arkadaşlarım kendi aralarında topladıkları parayla bana kar küresi almışlardı. Benim için değerli bir hediyeydi.

"Gerçek kızıma kavuştum için, çok mutluyum, Raşit bey de kendi kızına kavuştuğuna göre bizlerde artık gidelim."

dedi Güney bey, dikkatım dağılmıştı yine morelim bozulmuştu.

"Evet, bu test olayı iyiki de oldu, bizde yıllardır bize bile benzemeyen bir kıza bakmak zorunda kalmışız."dedi Raşit bey demişti, tıksıntılı bir tavırla.

Güney bey, sakinliğini koruyordu. Artık gerçek kızına kavuşmuştu bunun için çok mutluydu, Ayla da onlara hiç benzemiyordu. Biri onu aramıştı düşmanları fazlaydı. tanımadı adam tarafından bazı gerçekleri öğrenmişti. Bebekleri hastanede değiştirdiğine dair sözler söyleyip telefonu kapatmıştı. İlk başta inanmamıştı bir oyun olabilirdi diye düşünüyordu. Sonra ona atılan adres ve bir kaç bilgilerden sonra Utku'un yardımlarıyla Asya'yı bulmuştu gerçek kızına bakıyordu üzgündü onu anlıyordu, düşüncelere dalmış gibiydi belki de. DNA testi de bu durumu kanıtlamıştı.

Zordu kabullenmesi zor bir durumdu hayla etkisi altındaydım daha bu sabah olmuştu. O gazeteyi okumuştum, ilgimi çekmişti.
Lan belki başka birşey dileseydim belki de kabul olurdu. Artık başka bir hayat karesinde başka bir renk oluştum. Başta dedim gibi gerçekler her zaman acıttırdı. Dışarda bir ordu dolusu araba vardı, aksiyon filmlerinden fırlamış gibiydi. Arabanın renkleri dikkatımı dağıtmıştı bile siyah, beyaz, gri tonlarındaydı adamların hepsi bana bakıyordu Gülay hanım ağlıyordu. Benim duygusalık bağlarımı kesin bu kadından almış olabilirim. Bence yengeç burcu ya da balık olabilirdi bilmiyorum o kadarını konuşmadık, ama samimi bir insana benziyordu kan bağımız çekmişti galiba ya da annelik iç güdüsü olabilirdi.

Adımlarımı seçiyorum arabalara yaklaşmıştım arabanın kapısını özenle bana açmışlardı bende arka koltuğa geçmiştim. Başka bir çarem yoktu.Şimdilik daha 17 Yaşındaydım daha lise bitmemişti bile daha bir yılım vardı. Heyecan varmıydı, sanmıyorum endişe vardı, hayal kırıklığı da vardı, yaşadım onca anım kül olmuştu, Gülay hanımın sesi dikkatımı dağıtmaya yetmişti.

"Her şey güzel olucak güzelim inan bana ben şuan çok mutluyum kızıma kavuştum gerçek kızıma."dedi Gülay hanım gözlerinin içine bakmıştım parlıyordu huzur doluyduydu keşke benim içinde aynı şeyler olsaydı.

"Biz nereye gidiyoruz,"
dedim.

"Ankara gidiyoruz burdan bir kaç saat sürüyor, merak etme kızım seni hiçbir şeye zorlamam sana zaman tanıyorum, tanıyoruz baban Güney de abilerinde bu konuda onlara güvenebilirsin."dedi Gülay Hanım.
Cam kenarına kafamı yasladım gözümün önünde hızla giden evler, arabalar, ağaçlar, insanlara gözlerim takıldı daha geçen bu parkta yere oturmuş piknik yapıyorduk bizimkilerle şimdi hiç bilmedim şehire gidiyordum. Yeni öğrendiğim gerçek ailemle tanışmaya gidiyordum.

GERÇEK AİLEM (Ara Verildi)...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin