9. BÖLÜM: SAKIZ

396 7 1
                                    

Bu kitap hayal ürünüdür!
İyi okumalar(:💐

9.Bölüm: Sakız

🦋

Uyku'un en tatlı kısmında Barlas böcüğümün beni uyandırmasıyla son bulmuştu bu adil değildi!

"Hadi balım, uyan bugün annem ve babam geliyor."

dedi sesi neşeli geliyordu, acımasız pislik.

"Ya abicim ben uyumak istiyorum kahvaltı da yapmak istemiyorum ki bensiz kahvaltı yapabilirsiniz."

"Olmaz, babamın katı kuralları var o olmasa da sofrada herkesin olması gerekiyor balım o yüzden uyan ve hazırlan."

"Peki, öyle olsun dün o çektiğin resimleri de unutmadım ayrıca."

dedim, sitem dolu bir tonla.

"Balım resimlerde harika çıkmışsın merak etme paylaşmadım şimdilik, ama eğer uyanmasan paylaşırım."

dedi, tehdit ediyordu, vay be!

"Tamam, abicim paylaşma istemiyorum sen çıkta bende hazırlanıyım bari."

"Balım kızma, tamam çıkıyorum."

Odamın kapısını nazik bir şekilde kapatmıştı allahtan odamı havalandırmak için camı açmıştım, odanın içi hava alırken, bende banyo ya geçip rutin işlerimi halledikten sonra aşağıya inmiştim, annem ve babam akşam üzeri döneceklerini söylemişlerdi yoğun çalışıyorlardı herhalde pekte bir bilgim yoktu açıkçası sabah, sabah zaten uykumun en mükemmel yerinde Barlas böcüğü mahvetmişti.

"Pek uyanamadın galiba ikizim."
dedi Atlas neşeli pislik.

"Biraz, öyle oldu." dedim aslında yumuşak dile söylemiştim ama Atlas teslim oldum şeklinde ellerini havaya kaldırmıştı gorilim korkmuştu.

"Günaydın"

"Günaydın millet!" dedi Barlas böcüğüm.

"Günaydın."

"Günaydın, güzelim."

"Günaydın Utku'm"
Yanağıma minik bir buse kondurmuştu.

"Güzelim, kahvaltıdan sonra seni biriyle tanıştırıcam." demişti heyecanlandım acaba kimle tanıştırıcaktı manitasi vardı? Sevgilisi mi? Kapalı kutu Utku.

'Elbette birgün olucak kim bilir?'

'Sus be iç ses'

"Kiminle tanıştırıcaksın abi," Merak etmiştim, yani yenik düşmüştüm.

"Süpriz güzelim, biraz sabırlı olman lazım." dedi Utku abim sesi neşeli geliyordu kesin sevgilisile tanıştırıcaktı.

"Merak ediyorum ama."

"Tamam, o zaman söyle söyliyim bir kızım var onunla tanıştırmak istiyorum seni." dedi Utku'm yanlış duymadım değil mi? Kızım dedi.

"Abi Barlas abimden beklerim bir çocuk ama sen nasıl? Neyse bu senin özelin tabii." Atlas anlamıyordu ama gülüyordu.

"Ben bile kendimden şüphe duymaya başladım balım." dedi Barlas böcüğü gülüyordu o da.

"Bi de sessiz insanlardan korkacaksınız lafı doğru bence."

dedim Uras abim bana bakıp gülüp kahkaha atmaya başlamıştı adam gülmeyi biliyormuş ya! Karizmatik pislik ona bakıp dalmıştım.

"Asya güzelim nereye daldın öyle sen söyle abicim, tabandaki zeytinlere bile dokunmamışsın bile olmaz öyle." dedi Uras abim.

GERÇEK AİLEM (Ara Verildi)...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin