Bana göre, iyi şeyler birbirini takip ettiğinde, talihsizlikler de ona göre gelir.
Sanki tatlı şans elimde değilmiş gibi.
En sevdiğim oyunda çok nadir bir eşyanın sadece bir kişiye verildiği özel bir etkinlik vardı.
PVP unsurlarının yer aldığı çevrimiçi bir oyun değil, tek oyun olduğu için insanlar da böyle bir etkinliğin olacağını düşündüler.
Tabii ben de başvurdum.
Kazanmak istemedim.
Ancak kazanan ben oldum ve bunun "ithalata" yol açacağını hiç düşünmedim.
<Zetto> Sv.5
Mevcut Beceriler
-Ghost Slayer Technique* Lv.4 *TN: Oyunda Dungeon&Fighter'ın romanda aynı adı taşıyan bir yeteneği var (Referans: https://www.youtube.com/watch?v=xpUgvGngHNw).
-Mükemmel Duyu Sv.1
-Zayıflık Tespiti Lv.MAX – [Aklın Ötesinde Olan Göz Bağlaması] efektinin uygulanması
Kullanımdaki Öğeler
– Mantığın Ötesinde Olan Göz Bağlaması. [Efsanevi]
– Düşük kaliteli Doğu Kılıcı. [Normal]
Her ne kadar canlı bir gerçeklik olsa da havada süzülen ve gerçekçi olmayan bu tanıdık ekran kafamı karıştırmaya yetti.
İlk başta bunun gerçekten bir rüya olduğunu düşündüm.
Ancak bunun gerçek olduğunu anlamaları uzun sürmedi.
Alıştığım bu dünya bir oyun ya da rüya değil, apaçık bir gerçeklikti.
Karakter yaratma penceresinde edinilen ilk beceriler benim için bir güç haline geldi ve reenkarnasyondan önce aldığım özel bir eşya olan "Gözbağı" hiçbir şeyle takas edilemeyecek değerli bir eşyaya dönüştü.
Ve fazla düşünmeden edindiğim bir takma ad olan Zetto, artık bu hayal dünyasındaki adım oldu.
Gözlerimi kapatan bir göz bağı takacağım, yani kör olacağım.
Ve eğer kör bir adamsam, kılıç şarttır.
Kör bir kılıç ustası
Ne kadar uyumlu ve havalı.
Bu iki kelime kabaca bulduğum karakterin konseptiydi.
Tekrar gerçeğe uyanmak için gözlerime dokunduğumda gözlerimi kaplayan ince kumaşı hissedebiliyorum.
'Aklın Ötesinde Göz Bağlaması'
Bu, oyundaki dünyanın gerçeğe dönüştüğü şu anda bile herhangi bir yerde görülmesi zor olan 'efsanevi' seviyedeki bir öğedir.
Seviye açısından en iyisi, en iyisi ve en güçlüsü sonuncuydu.
Dışarıdan bakıldığında sıradan bir beyaz bandajdı ama "göz bağı" adından da anlaşılacağı gibi, gözlerinizi kapattığınızda onu takmanın doğru yoluydu.
Oyun şirketi tarafından açıklanan bu eşyanın etkisi, yüksek seviyeli bir eşya olduğu için hileli bir etki yaratmıştı.
'Deneyim artışı %500'
'Zayıflık Tespiti Lv.MAX'
'Kritik Vuruş Hasarı %300 arttı'
Bunlardan birini dışarıda bıraksanız bile, bu çok iyi bir eşya etkisi, ama... Yine de, hala ne yapacağımı bilemiyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Akademinin Kör Kılıç Ustası Oldum
AdventureMantığın Ötesinde Bir Göz Bağlaması [Efsanevi] -Kazanılan Deneyim %500 Arttırıldı -Zayıflık Tespit Becerisi lv.MAX -Kritik Vuruş Hasarı %300 Arttırıldı -Kullanıcının görüşünü engellemez ...Gerçek şu ki, her şeyi açıkça görebiliyorum.