Bölüm 24: Usta (2)

9 3 0
                                    

"Neden merhumun değerli eşyalarını almaya çalışıyorsunuz...?"

Sierra'nın utangaç ve saf sesi kafamda yankılanıyor.

Şimdilik sakin olalım. Onu görebilsem bile Sierra benim varlığımdan haberdar olmayabilir.

"Tamam... hadi gidelim."

Sanki Sierra'ya beni dinlemesini ve tam önümde durarak onun yanından geçmeye çalışmasını söyler gibi kendi kendime mırıldanıyorum.

Sonuçta o sadece bir ruh, bu yüzden onunla iletişim kurmanın imkansız olacağını düşündüm.

Ancak Sierra'nın vücudundan geçmeye çalıştığım an...

Thunk.

Sierra'nın içinden geçmeye çalıştığım kafam onun göğsüne çarpıyor. Havada yüzüyordu, bu yüzden yüzüm ve göğsü aynı yükseklikteydi.

O kadar şaşırmıştım ki göğsüne gömülü başımı bile hareket ettiremedim.

"..."

"..."

Sessizlik devam ediyor.

Temas kurdum. Yani bir hayaletle temas kurabildim.

Bir şeyler çok ters gitti.

Daha önce hiç bir kadının göğsüne sarılmamıştım ama yüzümdeki hissin yaşayan bir insanınkinden farklı olmadığını hemen anladım.

"Şu anda ne yapıyorsun...? Çok saygısızsın...!"

Sierra'nın göğsünü iki koluyla kapatan titreyen sesi kafamda yüksek sesle yankılanıyor.

"Varlığımı fark ettin, bu yüzden bunun sadece bir zaman meselesi olduğunu biliyordum... Rol yapmayı bırak."

Sierra'nın tepkisini duydum ve sonunda kendimi toparlayıp bir adım geri attım.

'Bu durum kontrolden çıkıyor.'

İçinde Sierra'nın anıları olan bir şeyi onun izni olmadan almaya çalıştım ve nasıl olduğunu bilmesem de benimle iletişime geçebilecek durumda.

Savaşmak bir seçenek değil. Kazansam bile mühürle sözleşme yapmaya çalıştığımda sorunlar çıkacak.

Durumu sakince halletmem gerekiyor. İlk önce Sierra'nın ne bildiğini öğrenmem gerekiyordu.

"Gerçekten çok tuhaf... Kör bir insanın yaşamla ölümün sınırını aşması..."

Sierra havada uçtu ve ağzını açmadan önce etrafıma baktı. Herhangi bir nesneden bahsedilmediği için mağarada ne olduğunu görmediği anlaşılıyor.

"Neden cevap yok?... Neden eşyalarıma dokundun?"

Etrafımda dolaşan Sierra soğuk bir dokunuşla yanağını sardı ve konuştu.

Onlarca yıl önce ölen birinin eşyalarına neden dokundum?

Bu ölü ormanda yolunu bile bulamayan kör bir insan buraya nasıl yolunu buldu?

Ona düşman olup sıradan bir mezar soyguncusu olarak onunla ilişkime başlayamazdım.

Artık ona iyi davranmam gerekiyor.

"...Bu şaşırtıcı. Bir an için saçma sapan şeyler mi duyduğumu merak ettim..."

"Benim gerçeğim bir fantezi değil. Ben kesinlikle bu yerde, bu topraklarda varım."

Sierra'nın kendine güvenen sesi kafamda yankılandı.

Ona kollarımdaki kolyeyi gösterdim ve konuştum.

Akademinin Kör Kılıç Ustası OldumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin