Gece yeterince karanlıktı ama büyümüş çalılar onu daha da karanlık hale getiriyordu.
Relial'den aldığım malları satmak istediğim için oyunda başa çıkılması çok zor olan bir esnaf olan Snaps'i bulmaya geldim.
Haydutlar tarafından çalındığı için bunları normal kanallardan satmak zordu.
Snaps arabasına yaslanmış, sabırla beni izliyor, sigarasından sertçe tüttürüyordu.
Artık işlemin son aşamasına geldiğimizden bana uzattığı keseyi açtım ve tutarı kontrol ettim.
"Bay. Snapler..."
"Ha?"
"Bu... Bu altın değil, bakır."
Cebimden bakırları çıkardım ve Bay Snaps'in gözlerinin önüne tuttum.
"Kör olabilirim ama çok şükür dokunma duyum sağlam ve altının bundan daha pürüzsüz bir yüzeyi var."
"Ne oldu, bu altın, seni kör adam."
Bay Snaps beni duydu ve içtiği sigaraya uzandı.
"Bay. Snaps, eğer böyle konuşmaya devam edersen, ben de..."
Belimdeki kılıca uzandım.
"Hmph, sallamayı deneyebilirsin. Kör bir adamın kılıcıyla öldürülmek eğlenceli olurdu."
Kılıcımı çektim ve yavaşça kaldırdım. Bir sonraki anda Snaps'in sigarası düzgünce ikiye bölündü.
"..."
Para kesesini aldım, altını çıkardım, yokladım ve başımı salladım.
Keseyi fırlattım, aldım ve tekrarladım.
"Peki ya diğer on altın?"
"Hadi ama."
Snaps mırıldandı, sonra kolundan daha küçük bir kese çıkarıp bana fırlattı. Yüksek sesle arabaya çarptı ve içine tırmandı.
Para kesesini topladıktan sonra Snaps'in uzaklaşışını izledim.
'Zavallı, kör bir adamdan yararlanmaya çalıştı.'
Tek kişi o değildi. Sıradan bir mağazaya uğradığımda ve ellerimi üzerinden geçirerek bir şey almaya çalıştığımda, benden fiyat etiketinden çok daha fazla ücret alıyorlardı.
İlk izlenimler önemlidir.
'Kıyafetler mi?'
Görünüşümü kontrol etmek için aşağıya baktım.
Çünkü Akademi'nin dışına her çıkışımda serseri gibi büyük bir elbise giyiyordum, bu anlaşılırdı.
Bu sefer 70 altın kazandım, bu canavar malzemelerinin parasını ödemeye yetiyor.
'Kılıcı yapması için demirciyi tuttuğumda ona 500 altın ödemek zorunda kalacağım.'
Malzemeleri planladığım gibi aldığımı varsayarsak elimde 20 kadar altın kalacak... Bu yeterli değildi.
'Biraz para kazanmanın bir yolunu bulmam gerekecek.'
Şans eseri takas yeri Akademi'ye yakındı ve hızla Akademi'ye dönebildim.
Akademiye bir ara sokaktan girmeden önce yakınlarda sakladığım üniformamı giydim. Daha sonra yol boyunca sürünerek yatakhaneme yöneldim.
Masumiyet Akademisi'nde gece çoktan çökmüştü ama manzara yabancı değildi. Bunu daha önce birçok kez görmüştüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Akademinin Kör Kılıç Ustası Oldum
AventureMantığın Ötesinde Bir Göz Bağlaması [Efsanevi] -Kazanılan Deneyim %500 Arttırıldı -Zayıflık Tespit Becerisi lv.MAX -Kritik Vuruş Hasarı %300 Arttırıldı -Kullanıcının görüşünü engellemez ...Gerçek şu ki, her şeyi açıkça görebiliyorum.