"Pekala, o halde biraz burada uzanabilir misin?"
Kör adam Anthony'nin isteğini nezaketle kabul etti ve kanepeden kalktı.
Anthony kör adamın dediğini yaptı ve rahat bir pozisyonda kanepeye uzandı. Neyse ki kanepe uzanmasına yetecek kadar uzundu.
"Ee... neler oluyor?"
Anthony kanepeye uzandı ve yanındaki kör adama baktı.
"Önce nerenin acıdığını bilmem lazım, son zamanlarda herhangi bir rahatsızlık yaşadın mı?"
"Son zamanlarda...iyi uyuyamadım, bu yüzden vücudum ve başım yorgunluktan ağır, ama bu...Mümkün mü?"
"Yorgunluk... Yorgunluk..."
Kör adam kanepede yatan Anthony'nin yanına diz çöktü ve kolunu tuttu.
"Belki de kollarını sıvayabilirsin."
"...Yapacağım."
Hizmetçi oturma odasının diğer ucundan nefesini tutarak izlerken, Anthony itaatkar bir şekilde kör adamın isteği üzerine kollarını sıvadı.
Anthony kolunu sıvarken kör adam sırt çantasını karıştırdı ve bir iğne çıkardı.
"Kollarını rahatça kanepeye koymanı istiyorum. Kollarını zorlamamalısın."
"...Tamam aşkım."
Tamamen yeteneğini test etmek için Anthony kendisinden istenileni yaptı.
Anthony kolunu gevşetirken kör adamın eli kolu boyunca kaydı ve bir noktada durdu. Kör adamın iğneyi tutan diğer eli de tam o noktaya saplandı.
İğne hızla deriye saplandı ama Anthony herhangi bir acı hissetmedi.
'Bir şeylerin kafamı temizlediğini hissediyorum...'
Kör adam iğneleri çıkardıktan kısa bir süre sonra Anthony'nin zonklayan başı düzelmeye başladı.
"...Bu nedir...? ...Üzgünüm. Akupunkturda yeniyim, bu yüzden biraz sürpriz oldu..."
Anthony'nin gözleri büyüdü ve kör adama anlamsız şeyler söyledi.
"Baş ağrıları için bir akupunktur noktası, korkarım vücudunun geri kalan yorgunluğundan kurtulmak için sırtına dokunmam gerekecek, bu yüzden şimdilik sadece baş ağrınla ilgileneceğim, ama ne yapacaksın? düşünmek?"
Kör adam Anthony'ye sakin bir gülümsemeyle cevap verdi.
'Sen olabilirsin. Nihayet...'
Anthony'nin aklı, bir özrün gerekli olduğunu düşündüğünden hızla çalışıyordu.
"Öncelikle... özür dilerim. Akupunkturun iğnelerin çocuğun vücuduna girmesini gerektirdiğini anladım, bu yüzden çok endişelendim."
"Sorun değil, bir yabancı sana iğne batırdığında böyle bir tepki alırsın."
Bunun üzerine kör adam sırt çantasını toplayıp ayağa kalktı.
Kör adam sırt çantasını düzenlemeyi bitirdiğinde konuştu.
"Ayrıca bu kızınızın cesedi, yani anlıyorum. Eğer hasta olan birine yardım edebilirsem bu, yaşamak zorunda olduğum bir şeydir."
Kanepede uzanıp kör adama bakan Anthony, onun anlamlı sözleri üzerine bir an için arkasında bir parıltı gördüğünü sandı.
"Şimdi...şimdi..."
Bir aziz, Rab'bin elçisidir ve aynı anda yalnızca biri var olabilir.
Kutsal Topraklarda Rab tarafından tanınan herhangi bir azizin bulunmaması gerekmesine rağmen, bu kelime aniden Anthony'nin zihninde parladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Akademinin Kör Kılıç Ustası Oldum
AdventureMantığın Ötesinde Bir Göz Bağlaması [Efsanevi] -Kazanılan Deneyim %500 Arttırıldı -Zayıflık Tespit Becerisi lv.MAX -Kritik Vuruş Hasarı %300 Arttırıldı -Kullanıcının görüşünü engellemez ...Gerçek şu ki, her şeyi açıkça görebiliyorum.