Bugün tatilin ikinci günü.
İki gün boyunca sahip olduğum tüm oyun bilgimi harekete geçirerek büyümeye odaklandım.
"Teşekkür ederim! Genç adam!"
"Çok önemli değil."
"Hiçbir şey göremiyorsun bile ama Chuchu'muzu nasıl bulduğun inanılmaz."
Yaşlı adam, kucağında bulunan Chuchu isimli kediyi okşuyordu.
Kedinin nerede saklandığını bilmek benim için çok kolaydı.
Tabii kedi düşündüğüm kadar itaatkar değildi, bu yüzden balıkçıdan bir balık aldım ama sonuç iyiydi.
"Bu sadece küçük bir hediye. Bu sefer güvenilir malzemeler kullandığımız için başarılı olacağız!"
Bu görünüşte sıradan yaşlı adam bir simyacıdır.
Daha doğrusu ona çılgın simyacı mı demeliyim?
Başlangıçta ortaya çıkıp sonra kaybolan bir karakterdi, dolayısıyla kimse onun adını ve gerçek kimliğini bilmiyor.
Zaten tazminat benim için önemliydi.
Yaşlı adam iksiri kabul ettiğinde bana el salladı ve gölgeli bir ara sokakta gözden kayboldu.
'Başlangıçta kolayca çözülebilecek tüm yan görevleri bununla bitirdim mi?'
Ne yapılacağını organize etmek o kadar da zor değildi.
'Kılıç ustası' işi için doğru ödülün verildiği görev daha iyiydi ve oyunun başlarından itibaren bir görev olmasına rağmen kısa sürede çözülecek kadar kolay olması gerekiyordu.
Bazılarını atlasam da düşündüğümden çok daha fazlası vardı, dolayısıyla işimi bitirdikten sonra güneş çoktan gidiyordu.
Şu an elimde 'Bilinmeyen İksir' olarak adlandırılan bu iksir aslında beceri puanlarını yükseltme konusunda muazzam bir etkiye sahip.
ㅡyut yut
Daha fazla gecikmeden, öfkeyle iksiri içime çektim.
"...Ah."
Tadı çöp gibi.
Tuhaf renginden dolayı tadının güzel olmasını beklemiyordum ama midem bulanıyor.
Ama iyi ilaçların tadı acıdır derler.
Hemen durum penceresini kontrol ettim.
'Beceri puanları kesinlikle arttı.'
Şu anda kalan tüm puanları kullandım.
<Zetto> lv.10
Arşivlenmiş beceri
-Hayalet Avcısı Tekniği Sv.8
-Mükemmel Duyu lv.3
-Zayıflık Tespiti lv.MAX – [Aklın Ötesinde Olan Göz Bağlama] efektinin uygulanması
Kullanılan öğeler
– Mantığın Ötesinde Olan Göz Bağlaması. [Efsanevi]
– Düşük kaliteli Doğu Kılıcı. [Normal]
– Enerjik Gümüş Kolye. [Nadir]
İki gün boyunca çok çalıştım.
Buna göre ilerlemeyi gösteren durum penceresine baktığımda gurur duyuyorum.
Sadece deneyim kazandıran görevlerin ödülleri iyi bir şekilde etkinleştirildiği için seviyem beş seviye yükseldi ve bu sayede beceri seviyemi oldukça yükseltebildim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Akademinin Kör Kılıç Ustası Oldum
AdventureMantığın Ötesinde Bir Göz Bağlaması [Efsanevi] -Kazanılan Deneyim %500 Arttırıldı -Zayıflık Tespit Becerisi lv.MAX -Kritik Vuruş Hasarı %300 Arttırıldı -Kullanıcının görüşünü engellemez ...Gerçek şu ki, her şeyi açıkça görebiliyorum.