Bölüm 33: Labirent (2)

12 1 0
                                    

Akademi şehrinin eteklerinde bulunan Labirent, dünyadaki en eşsiz zindanlardan biridir.

Yapısı her yıl değiştiği için yaşayan zindan olarak da anılır.

Labirentin tam merkezinde Labirent Yöneticisi yaşıyor. Ancak Labirent'te sıra dışı olan tek şey bu değil.

Labirent'e yalnızca bir kişi girebilir ve girişte koruyucu bir büyü yapılır. Kadim olduğuna inanılan bu büyü ölümcül hasarı ortadan kaldırır ve Labirentten dışarı atılmanıza neden olur.

Dışarı atılanlar birinci kattan başlamak zorunda kalacaktı.

Elbette her türlü yaralanmayı kaldırabilirler.

Labirent açıldığında revir tüm hızıyla çalışacaktı.

Akademi'deki öğrencilerin eğitimi için mükemmel bir uyum sağlayan bu basit Labirent sistemi nasıl ortaya çıktı?

Gerçek şu ki, Masumiyet Akademisi'ni uzun zaman önce kuran bir adam tarafından yaratıldı.

Dünya ona Kahramanlar Partisinin Büyücüsü veya Bilgesi adını verdi.

Bu bariz bir hikayeydi.

Asırlık bir adamdı ve insanlar onun öldüğünü düşünse de Bilge hala hayatta ve iyiydi.

Bu Bilge, Labirentin tam merkezinde yaşayan Labirent Yöneticisiydi.

Ölüm tehlikesi yok, düzen her yıl değişiyor ve aşağı indikçe zorluk katlanarak artıyor. Kendinize meydan okumak ve pratik deneyim kazanmak için mükemmel bir yer.

Labirent, Bilge'nin Akademi için yarattığı "yapay bir zindandır".

Elbette Edward'ın sınıfında Labirent, öğrencilere eski bir zindan olarak sunuluyor.

Akademide çok az kişi Labirent hakkındaki gerçeği biliyor.

Oyunun bir oyuncusu olarak Labirent'te deneyim puanı kazanmak için koşarken bu bilgiye rastlamıştım.

İşin özüne hiç inmemiştim. Sonuçta oyunda zaman geçiyor ve hikaye boyunca ilerlemeniz gerekiyor.

Labirent giderek zorlaşıyor ve nerede biteceğini asla bilemezsiniz... Oyunun en derin kısmının var olmadığına bile karar verdim.

'Şu an gerçek mi bilmiyorum ama...'

Düşünürseniz Labirent'te şüphe uyandıracak pek çok şey yoktu.

Labirent'te zaman yavaş akıyor. Labirent'te yirmi dört saat, dışarıda yaklaşık sekiz saattir ve öğrenci olmayanların bundan yararlanmasını önlemek için bu süre dikkatle yönetildi.

Sadece Akademi öğrencisi olduğunuzu kanıtlayan, "geçiş" adı verilen, bilinmeyen büyüye sahip bir taş taşıyarak girebiliyordunuz.

Geçiş kartına öğrencinin bilgileri basılmıştır. Bu nedenle herhangi bir zamanda akademideki maksimum öğrenci sayısı geçiş sayısıyla sınırlıydı.

Sene ortasında biri akademiden ayrılsa bile öğrenci sayısı asla bu rakamı geçemez.

Bazen Akademi'den ayrılan öğrenciler olduğu için özel kabul olarak ortaya çıkan karakterler kabul ediliyordu.

Daha bir sürü katı koşul vardı.

O şartlardan dolayı insanlar burayı Akademi için bir zindan sandılar... Zindan buradaydı, yani Akademi onun yanına inşa edildi... Çok konuşuldu.

Bir öğrenci olarak benim bakış açıma göre umurumda değil.

Labirentte seviye atlamak ve Sage tarafından oluşturulan içeriği deneyimlemek için çok çalışmam gerekiyor.

Akademinin Kör Kılıç Ustası OldumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin