Labirent'in tam ortasındaki küçük bir odada, çeşitli parşömenler ve bilinmeyen kullanımlı büyülü aletlerle dolu geniş bir masada bir adam oturuyordu.
Bir zamanlar Şeytan Kral'ı mağlup eden kahramanlar ekibinde yer alan bir büyücü, yıllar geçtikçe ona bilge denildi.
Masasının üzerine yığılmış yatarken, kendi yarattığı bir golem ona yaklaşıyor. Bir golem olabilir ama sıradan bir insana benziyor.
Bilgenin en sevdiği hizmetçi kıyafetini giyen golem konuşuyor.
"Usta, biri 'kolyeyi' almış."
"...Ne, kolye mi?"
Bilge golemi Itea'ya dik dik bakarak sordu.
"Evet, birinci sınıf öğrencilerinden bazıları Kahramanın Lütfu'nu içeren kolyeyi aldı."
Bilge dinlerken kolyeyi nasıl yarattığını hatırladı.
Yüzlerce yıl önceydi ama anıları onun için hâlâ canlıydı.
Kahramanın partisi, Şeytan Kral'ı yenmek için Şeytan Şehri'ne doğru yola çıktı.
"Kahraman, gücünün bir kısmını bu kolyeye koyabilir misin?"
Bilge sihirli eşyalar yapmakla çok ilgileniyordu.
Kahraman ona her zamanki dişlek sırıtışını verdi, işi kendisine bırakmasını söyledi ve hemen kolyeye büyü yaptı.
Partinin diğer üyelerinin her biri de kendi iyiliklerini veya kutsanmış eşyalarını yapmıştı. Kahramanın partisini anmanın bir yoluydu.
O, Şeytan Kral'ı savaşta katletmeye devam etti ve muhteşem bir şekilde öldü, grubun geri kalanı ise hayatta kalmalarını ona borçluydu.
Aynı şey Bilge için de geçerliydi ve partinin her üyesi onu kendi tarzında onurlandırıyordu. Aziz özellikle çok ağladı.
Bilge'nin kahramanı onurlandırmanın yolu Masumiyet Akademisi'ni yaratmaktı.
Parti ne zaman bir görev planlasa, bu her zaman bir ihtiyati görev veya geleceğe hazırlanmak için yapabileceği bir şeydi.
Bilge, Kahramanın ortaya çıkmama ihtimalini ve Şeytan Kral'ın yeniden ortaya çıkma ihtimalini planladı.
Partinin diğer üyeleri Şeytan Kral ile savaşta öldüler ya da huzur içinde yaşlılıktan öldüler. Ancak Bilge, sonunda keşfettiği kadim büyüyü kullanarak yaşlanmaya meydan okumayı ve akademiyi ayakta tutmayı başardı.
İçinde yaşadığı Labirent bile onun eseriydi.
Öğrencilere hediye olarak hayatı boyunca bulduğu veya yarattığı eşyaları içine sakladı. Eşya ne kadar iyi olursa, bulunması da o kadar zorlaşıyordu.
Eşyaları saklamak yüzyıllardır Bilgelerin eğlencesiydi.
Kahramanın Kolyesi bir gün ortaya çıkacak bir kahramana verilen bir hediyeydi. Bu, kahramanın "reenkarnasyonu" düşünülerek yapıldı.
Bilge'nin heykelini aynı pozda gördüğünde tanıdığı Kahramanı yüksek sesle güldüreceğini umduğu bir cihazdı bu.
"Bana ikinci katın vericisini getirin."
Verici, Labirent'teki olayları ekrana aktaracak bir nesneydi. O da Bilge tarafından yaratılmıştı.
"İşte burada, lordum."
Itea sanki bunu söyleyeceğini biliyormuş gibi vericiyi ona uzattı.
Bilge'yi çok iyi tanıyordu ve onunla yaşadığı yıllar göz önüne alındığında haklıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Akademinin Kör Kılıç Ustası Oldum
AdventureMantığın Ötesinde Bir Göz Bağlaması [Efsanevi] -Kazanılan Deneyim %500 Arttırıldı -Zayıflık Tespit Becerisi lv.MAX -Kritik Vuruş Hasarı %300 Arttırıldı -Kullanıcının görüşünü engellemez ...Gerçek şu ki, her şeyi açıkça görebiliyorum.