Bölüm 21: Röntgencilik ve Cesur Planlar (1)

10 3 0
                                    

"Büyükbaba, neden böyle giyinmek zorundayız?"

Çocukken bu soruyu büyükbabama sormuştum.

Bana baktığında ağzının kenarları yukarı kalktı.

"Birçok nedeni var ama her şeyden önce, bu harika ve eğer yaşlı bir adam bu kadar perişan bir görünümde gerçekten çok güçlüyse..."

'Bunun nesi havalı? Gittiğimiz her yerde insanlar bize bakıyor... Ben de güzel kıyafetler giymek istiyorum!"

Bu konuşmayı dedemle yapıyordum.

Aniden haydutlar üzerimize geldi, onu tehdit ettiler ve beni sürüklemeye çalıştılar ama tek kelime etmeden dedem elini sırtındaki kılıca koydu.

Kılıcını çekti ve gözlerimle takip edemeyeceğim bir hızla haydutların arasından geçti.

Panik içinde küfreden son haydutu da keserken kılıcındaki kanı sildi...

"Ah... Vay be."

Çok havalıydı.

O andan itibaren onun kadar havalı olmaya çalıştım ve çabaladım. 'Gücünü gizleyen güçlü bir adam' olmak istedim.

Diğer insanların onu görmezden geldiğini görmek çok heyecan vericiydi ama "Kılıç Azizi" lakabını duyduklarında ona büyük bir saygıyla davranırlardı.

Bütün vücudum heyecanlandı ve o andan itibaren o duyguya 'bağımlı oldum'.

"Masumiyet Akademisi mi? Orada daha fazla ne öğrenebilirim?"

"İnsanlar öğrenmenin sonu olmadığını söylüyor."

"Hmm anlıyorum. Akademiye gitmek ve dünya hakkında daha fazla şey öğrenmek kötü bir fikir olmaz."

"Ama sessizce içeri girebilir miyim, büyükbaba? Hiçbir şey kanıtlamadan şöhrete ulaşmak için ceketinin üstüne binmeni istemiyorum."

"Hımm... Yanılmıyorsun. Bu kadar derin düşünmeni hiç beklemiyordum... Çok büyüdün Kaen. Benim varisim olduğun bir sır değil, bu yüzden sorun olmamalı."

Böylece Masumiyet Akademisi'ne sessizce girebildim.

Benim yaşımdaki yetenekli insanların bir araya geldiği bir yer olduğu için buranın kendimi şımartmak için çok uygun bir yer olduğuna karar verdim.

Sınıf yerleştirme sınavı sırasında bilerek uygun sıralamaların dışına çıktım.

'Kılıç... kaçırdım... Hata. Bu bir hata!'

Geriye dönüp baktığımda, sınavda başarısız olmak üzereyken gösterdiğim performansın bir başyapıt olduğunu görüyorum.

Her şeyin yolunda gitmesine sevinerek yerime döndüm ve ödev sınavını izledim.

Benden farklı olarak tüm gücünü hiçbir engele takılmadan ortaya koyan Harbiyeli Aizel'den sonra "o" geldi.

Bir anda ortaya çıkan isimsiz kör adam, Kıtanın Dört Element Ailesinden Amon Caligus'u yenmişti.

Doğal olarak öğrenciler şaşırdı.

"Amon kayıp mı oldu?

"Vay. Caligus'un kaybettiği şey mi?"

"Eldivenini nasıl kırdı?"

Diğer öğrenciler bilmiyordu ama ben gördüm.

Kör adam kılıcıyla etkisiz hale getirdi. Daha da şok edici olan şey, Zetto adındaki kör adamın kılıç oyunu karşısında hiçbir şey hissetmememdi.

Akademinin Kör Kılıç Ustası OldumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin