"Öğrenci Zetto, seni bekliyordum, yolunu nasıl bulacağını kesinlikle biliyorsun, buraya gel!"
Ben yaklaşırken Edward elini masaya vurdu ve uzanmış olan Kaliman'ı barın bir köşesine fırlattı.
Kaliman, Amon'un felç edici tozu soluduğu zamanki kadar gevşek ve tepkisizdi. Kaliman duvara yaslanırken başı düştü ve ciddi bir şekilde horlamaya başladı.
"...İşte, otur."
Edward kafasını Kaliman'dan çevirdi ve sırıtarak bana baktı.
"Zahmet etme. Her yerde uyuyacaktır."
Solumda oturan Priscilla beni dürttü ve kolunu omzuma doladı. Sağımda Aizel atıştırmalık gibi görünen uzun bir pastayı kemiriyordu.
Düzgün bir şekilde oturduğumda ilk konuşan Edward oldu.
"Öğrenci Zetto burada, o yüzden sanırım kendimizi tanıtmalıyız. Eşim ve ben bir geziden dönerken uğradık."
"Ben Vanessa Klaus'um."
Edward'ın karısı Vanessa, elini göğsüne koyarak zarif bir sesle kendini tanıttı.
"Ben Zetto, A Sınıfında bir öğrenciyim."
Vanessa'ya başımı eğerek kendimi tanıttım.
Daha sonra Aizel bana yediği atıştırmalıkların aynısını ikram ediyor.
"...Biraz ister misin?"
"Bayan Aizel buraya nasıl geldi...?"
Atıştırmayı elinden aldım ve hemen ona bir soru sordum.
"Bayan Aizel tesadüfen bara tek başına geldi, ben de sohbet edebilmemiz için ondan bize katılmasını istedim ve Zetto zaten geleceğine göre bunun iyi bir resim olacağını düşündüm, hahaha."
Aizel'in karşısında oturan Edward cevap verdi.
Sanki onu övmemi istiyormuş gibi ağzının kenarları kıvrılmıştı ama bunu yapmaya hiç niyetim yoktu.
Bir an önce oradan çıkmak istiyordum ama başaramayacağım gibi görünüyor.
"'Aizel, oldukça iyi bir içicisin, değil mi?"
dedi Priscilla, elimin üzerine koyduğu eliyle omzumu dürterek.
"..."
Şekerlerini yemeye devam ederken Aizel'in yüzü hafifçe kızarmıştı. Zaten birkaç içki içmiş gibi görünüyordu.
'Her neyse, şu işi bir an önce bitirelim ve buradan gidelim.'
Ödülümü almam gerekiyordu, bu yüzden karşımda, Vanessa'nın yanında oturan Reina'ya baktım. Ama bana ödülü vermesi gereken Reina çoktan sarhoştu.
'...O gitti.'
Sarhoş olan Reina'yı kontrol ettim ve başımın ağrımaya başladığını hissettim.
"İçmek! İçmek!"
"Eğer alkolse......kaybetmiyorum...!"
"Pekala, gevezelik etmeyi bırak ve iç şunu!"
"İçmek! İçmek!"
Arkamdan gelen şamatalı seslere kafamı hafifçe çevirdim ve adamların kimin daha fazla alkol içebileceğini görmek için yarışıyormuş gibi göründüklerini gördüm.
[İç, iç, iç!]
Sierra da onlarla birlikteydi, coşkuyla kollarını sallıyor ve onları harekete geçmeye teşvik ediyordu. Kendi çapında iyi vakit geçiriyor gibi görünüyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Akademinin Kör Kılıç Ustası Oldum
AdventureMantığın Ötesinde Bir Göz Bağlaması [Efsanevi] -Kazanılan Deneyim %500 Arttırıldı -Zayıflık Tespit Becerisi lv.MAX -Kritik Vuruş Hasarı %300 Arttırıldı -Kullanıcının görüşünü engellemez ...Gerçek şu ki, her şeyi açıkça görebiliyorum.