Bölüm 44: Bakım

5 1 0
                                    

Yurda döndükten sonra onunla ne kadar konuşmaya çalışsam da cevap vermedi, bu yüzden onu daha iyi hissettirmenin bir yolunu aradım.

Kılıcın içinde olduğu için beni görmezden geliyordu... Bulduğum çözüm kılıcı tımarlamaktı.

Ustanın kılıca dönüştüğü bu durumda kılıcı tımarlamak, öğrencinin gerçek görevidir.

Aklımda bu düşünceyle kılıcımı temizlemeye başladım.

Sierra'yı yatağımda tuttum ve bir şişe yağ ve Demirci Deidros'tan aldığım birkaç temiz bez hazırladım.

Ve böylece çalışma başladı.

İlk önce kınını kılıçtan ayırdım.

Labirent'te kestiğim birçok canavara rağmen bıçağa daha yakından baktığımda hiçbir kir veya pas belirtisi görülmedi.

Bunun nedeni Sierra'nın kılıcının iyi bilenmiş olmasıdır.

Herhangi bir bakıma ihtiyacı varmış gibi görünmüyordu. Yine de bunu yapmak zorundaydım.

Bunun Sierra'yı daha iyi hissettireceğini umuyordum.

Kılıcın kabzasına bir şişe yağ sürdüm, yağın damlamasını sağladım, sonra ters çevirip işlemi tekrarladım. Deidros'un sözüne sadık kalarak yağ kolayca damlamıyordu.

Kılıç oldukça ıslanmıştı ve yeterince yağım olduğuna karar verdim, bu yüzden kanaması için avucumu kestim ve kanın temiz bir beze damlamasını sağladım.

Bu Deidros'un bizzat tasarladığı bir numaraydı.

Görünüşe göre bunun nedeni Vampir Demirinin kanı emmesiydi.

Yeterince kana bulanmış bir bezi aldım ve kılıcı yukarıdan aşağıya doğru sildim.

Sapından ucuna kadar yavaşça ve nazikçe okşayarak ilerledim.

Bunu kaç kez yapmam gerektiğini bilmiyordum, bu yüzden tekrar tekrar yaptım ve kılıcı silerken tuhaf bir sakinlik hissettim.

Ara sıra elimi kılıcın üzerinde gezdirdiğimde kılıcın hafif bir titreşimini hissediyordum ki bu endişe vericiydi ama buna rağmen Sierra'nın kılıcın içinden çıktığına dair hiçbir işaret yoktu.

Kan ve yağa bulanmış Sierra, pencereden süzülen ay ışığında parlıyordu.

Kandan başım döndüğünü hissederek yatağın üzerine temiz bir bez serdim ve Sierra'yı üstüne koydum.

'Hadi biraz dinlenelim.'

Yorgun bedenimi kılıcın yanına sürükleyip bir süre dinlendim ve mor ruh enerjisi ondan akmaya başladı.

Çok geçmeden Sierra'nın tüm vücudu kılıçtan çıktı.

[Neden beni daha fazla tımarlamıyorsun...?]

Sierra uzun zaman sonra ilk sözlerini söyledi. Yüzü kızarmıştı ve bana zar zor bakabiliyordu.

"...Bu yeterli değil mi?"

Sierra'ya cevap verdim ve kılıcı parmağımla okşadım.

Parmaklarımdan kırmızı, yağlı bir sıvı damlıyordu.

[Hmph... Aynen öyle...]

"Ah, bu arada, Usta kılıca bağlı olduğu için hassas olduğunu söyledi, yani ben onu temizlerken herhangi bir rahatsızlık hissettin mi?"

[...Garip bir şekilde, hiç rahatsız edici değildi, iyi ellere sahip bir öğrencim olması iyi bir şey.]

Sierra'nın eğlenen sesi kafamda yankılanıyor, yanaklarım kızarıyor.

Akademinin Kör Kılıç Ustası OldumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin