Aamon Caligus.
Bu adamı Yuri Clementine kadar tanıyorum.
Tipik bir güçlü-zayıf karakter.
Yolsuzluk ya da reform.
Farklı rollere sahip iki rotası var.
Yozlaştığında üçüncü sınıf bir kötü adama yakın bir hikayeye sahip bir karakterdi, ancak kendini değiştirdiğinde güçlü savunmaya sahip bir tankçı olarak güvenilir bir meslektaş haline geliyor.
Tabii ki, kendine özgü homurdanması, hoşlaştıktan sonra bile değişmiyor.
"...Rakibin kolay olduğunu düşünmüyorum."
dedim, belimdeki kılıçla oynayarak.
Her şeyden önce, fiziksel savunması yüksek olan Dünya büyüsüyle uğraşmak zorundayım.
Aslında pek uyuşmuyoruz.
Eğer bir büyücü olsaydım, vücudunu büküp kazanabilirdin.
"Şey... Aamon basit bir adam, bu yüzden kolayca provokasyona düşebilir ve dikkatsiz olabilir, bu yüzden bir şans ararsanız denemeye değer."
"Elimden geleni yapmam gerekecek."
Yuri de sanki uyumlu olmadığımızı biliyormuş gibi bana tavsiyelerde bulundu.
"...Monstero. Çağrılan 10 kişi öne çıksın."
Çağrıldıktan sonra eğitmenin sözlerini takip ettim ve ayağa kalktım.
Yürürken, daha önce sınava giren bir grup insanın yerlerine döndüğünü görüyorum.
Bunların arasında Aizel de vardı.
Aizel dışında diğer dokuzu sanki korkutucuymuş gibi ondan uzakta görünüyor.
"Sınavda iyi şanslar."
Aizel yanımdan geçerken başkalarının duyamayacağı kadar alçak bir sesle fısıldayarak yavaşça yürüdü.
"..."
Nedenini bilmiyorum ama benimle ilgilenmesi doğru görünüyordu.
Kesin olan bir şey var: Oyunda defalarca gördüğüm Aizel artık Aizel'den farklı.
Oyunda hatırladığım bilgilerin ne kadarı doğru, ne kadarı yanlış?
Bu tavrını gösterecek kadar neler yaşadı?
Aizel'in öngörülemeyen hareketi sayesinde aklım karıştı.
Ama hareket etmeyi bırakmadım.
İleri adım atmak zorunda kaldım.
Aizel dışında her şey hâlâ beklediğim gibi gidiyordu.
Ben dahil on öğrenci eğitmenin önünde duruyordu.
Eğitmen geldiğimizi onayladıktan sonra aynı açıklamaya devam etti.
"Bu test, insanların yanıltıcı büyünün yarattığı bir alanda kimin öldüreceğine ve kimin öldürüleceğine karar vereceği bir ölüm maçıdır. Daha önce de gördüğümüz gibi, orada ölmek aslında sizi öldürmez."
Tam karşımda eğitmenin sert bakışlarıyla yüzleştiğimde gerginlik artmaya başladı.
Aamon'un yanımda duran dev figürü beni tedirgin etmeye yetiyordu.
"Bu yüzden korkmayın ve elinizden gelenin en iyisini gösterin." Sınavın başlangıcından itibaren diğerlerini aynı akademi öğrencileri olarak değil, öldürülecek bir düşman olarak düşünün.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Akademinin Kör Kılıç Ustası Oldum
AdventureMantığın Ötesinde Bir Göz Bağlaması [Efsanevi] -Kazanılan Deneyim %500 Arttırıldı -Zayıflık Tespit Becerisi lv.MAX -Kritik Vuruş Hasarı %300 Arttırıldı -Kullanıcının görüşünü engellemez ...Gerçek şu ki, her şeyi açıkça görebiliyorum.