Öğretmenler konferans salonunda toplandı. Bu bir sabah ritüeliydi ama bugün konuşacakları daha çok şey vardı ve toplantıları uzayıp gidiyordu.
"Sıkıcı teoriler sona eriyor... Labirent bu yıl her zamanki gibi açık olacak ve Müdür Juliut bana 'özel olarak' birinci sınıf öğrencilerinin diğerleriyle aynı anda girmelerine izin verip veremeyeceğimizi sordu."
dedi Edward, ağzının kenarları beklentiyle yukarı kıvrılmıştı.
"Labirent mi? Birinci sınıf öğrencileri için biraz erken olduğunu düşünüyorum..."
Kaliman sert sakalını okşarken endişeyle cevap verdi.
"Diğer eğitmenler ne düşünüyor?"
Edward kararlılıkla diğerlerine bakarak sordu.
"Eh, Labirent açıldığında Priscilla'nın işleri dolu olacak ve eğer birinci sınıf öğrencileri de aynı zamanlarda gelmeye başlarsa... Priscilla'nın bunu kaldırabileceğini sanmıyorum ve yaralanmaların sayısı da sınırlı. artırmak."
Raina eski arkadaşı Priscilla için endişeleniyordu. Aklında Priscilla ile içki içtiğine ve nasıl öfkeleneceğine dair net bir resim vardı.
Edward konuşmadan yaşlı eğitmene baktı.
Uzun yıllardır Masumiyet Akademisi'nde eğitmenlik yapıyordu, büyük bir liderdi ve geçmişte Edward, Kaliman, Raina ve Priscilla'nın eğitmeni olmuştu.
Şu anda Edward'ın beklenmedik gelişi nedeniyle C Sınıfı eğitmenliği görevinden Kaliman'a vazgeçti ancak öğrencilerinin ders verecek olmasından heyecan duyduğu için bu konuda hiçbir şikayeti yoktu.
"Öğrencilerin biraz daha erken deneyim kazanmasının kötü bir fikir olduğunu düşünmüyorum. Bu konuda çok şey var... Priscilla ile konuşacağım."
Edward yaşlı eğitmenin sonraki sözlerini alkışladı.
Çok iyi. Labirent açılmadan önce biraz zamanımız var, dolayısıyla gerekli eğitim için de bolca zamanımız olacak."
Edward toplantıdan çıkıyor, neden bu kadar heyecanlandığından emin değil ama diğer eğitmenler onun bu şekilde davrandığını ilk kez görmedikleri için buna alışmışlardı.
"Keşke çalışırken biraz eğlenebilseydim..."
Edwards'ın ayrılışı geri kalan eğitmenlerin toplu iç çekişiyle karşılandı.
***
Öğrencileri sınıfa çağıran Edward onlara Labirent'in yakında açılacağını söyler. Bu kez alışılmadık bir şekilde aynı anda birinci sınıf öğrencilerine de açık olacaktı.
Edward gelecekte Labirent'e girmek için zorunlu eğitim alınacağını açıklıyor ancak bugün öğrencilere Labirent'in temel bir açıklamasını veriyor.
"Labirent... İlk yıllarda biraz geç açıldığını sanıyordum, haha."
Edward'ın dersinden sonra Yuri yanıma oturdu, sanki sinirlerini rahatlatmak istermiş gibi elini kızıl saçlarının arasından geçirdi ve her bir teli örmeye odaklandı.
Yuri tek değildi, diğer öğrencilerin de Labirent hakkında anlatacak kendi hikayeleri vardı.
"Öyle olması gerekiyordu..."
Labirent, Masumiyet Akademisi'nin içinde yer alan sıra dışı bir zindandır. Akademinin bu labirent nedeniyle buraya kurulduğu sıklıkla söylenir.
Her yıl labirentin yapısı değişiyor ve ödüller değişiyor.
Zindan, oyunda sınıf dışında deneyim kazanabileceğiniz birkaç yerden biriydi ve aşağı indikçe zorluk da artıyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Akademinin Kör Kılıç Ustası Oldum
AventuraMantığın Ötesinde Bir Göz Bağlaması [Efsanevi] -Kazanılan Deneyim %500 Arttırıldı -Zayıflık Tespit Becerisi lv.MAX -Kritik Vuruş Hasarı %300 Arttırıldı -Kullanıcının görüşünü engellemez ...Gerçek şu ki, her şeyi açıkça görebiliyorum.