Bıçağım Relial'in kalbine saplandı ve odaklanması hızla dağıldı. Relial'in şişkin kasları yavaş yavaş gevşeyerek onu oldukça cüce bir figüre dönüştürüyor.
Relial çok fazla geçmişi olan bir karakterdi. "Katil Relial" olarak biliniyordu ve oyunun ortasında güçlü bir kötü adam olarak tanıtılmıştı.
Oyuncuya büyük hasar vermek için kullanılabilen, Kan Gücü adı verilen tek bir güç artırıcı kan büyüsü kullandı.
Bir gün oyun topluluğuna Relial the Slayer'ı önceden durdurmanın mümkün olduğu bilgisi verildi.
Bilgiler, oyunun başında Akademi'nin yakınında bulunan Gustel kasabasında Relial'in bulunabileceği bir haydut sığınağının bulunduğunu söyledi.
Oyuncular oyunun başında oraya giderlerse, Slaughterer yerine sadece 13. seviye olan Relial ile karşılaşacaklar.
Relial the Undeterred çok zayıftı. Birkaç kullanıcı, oyunu kolaylaştırmak için kasıtlı olarak erkenden öldürülmek üzere tasarlandığını söyledi.
Hikayesi aynı zamanda bu saklanma yerinde bulacağınız günlüğü aracılığıyla da ortaya çıkıyor.
'Kötülerin İntikamı' ve beş yıl boyunca yaptığı titiz planlama.
Daha önce onun basit, katliam meraklısı bir kötü adam olduğunu düşünen oyuncular, oyunun derinliği konusunda yeni bir takdir kazandı.
Bu bilgi, birçok oyuncunun oyunun başlarında Relial ile uğraştığını ve Relial the Undeterred'ı yenmenin ödülünün nadir bir metal olan Vampiric Iron olduğunu ortaya çıkardı.
Kılıç ustası bir karakter olmasaydınız, onu karaborsada makul bir paraya satabilirdiniz, ancak olumsuz tarafı, oyunun kan büyücülerini biraz daha güçlü hale getirmesiydi.
Bir kılıç ustası olduğum için Vampir Demirini kullanarak bana paradan çok daha fazla faydası olacak lanetli bir kılıç yapmayı planlıyorum.
'Daha geç değil de daha erken burada olmayı düşünüyordum ama beklenenden daha erken buradayım.'
Relial kan taşını en az birkaç ay daha bitiremeyecekti, o yüzden o zamandan önce gelmem yeterliydi.
O kötü bir adamdı ve aynı zamanda nasıl pes edeceğini de bilmiyordu.
Oyunda, diyaloglarında pes etmeyeceğini açıkça belirtmişti ama şahsen onun azmi korkutucuydu.
'Her neyse...'
Ganimeti talep etme zamanı.
İlk önce durum penceresini kontrol ettim.
<Zetto> Sv.16
Yetenekler
-Kılıç Oyunu Sv.8
-Üstün Duyular Sv.7
-Zayıflık Tespiti Lv.MAX – [Aklın Ötesinde Göz Bağlaması] devrede
Donanımlı öğeler
-Aklın Ötesinde Olan Göz Bağlaması [Efsanevi]
– Düşük kaliteli Doğu Kılıcı [Normal]
-Enerjik Gümüş Kolye [Nadir]
-Dua Bileziği [Epik]
'...İki seviye.'
O Relial the Slayer olmadan önce olduğundan beri çok fazla deneyim kazanmamıştım ama daha önce öldürdüğüm haydutları sayarsak iki seviye kazanmıştım.
Yüksek bir rakam değildi ama seviyelerine bakılırsa düşük de değildi.
Daha önce Edward'ın birinci sınıfındaki dört beceri puanını 'Üstün Duyular'a yatırmıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Akademinin Kör Kılıç Ustası Oldum
AdventureMantığın Ötesinde Bir Göz Bağlaması [Efsanevi] -Kazanılan Deneyim %500 Arttırıldı -Zayıflık Tespit Becerisi lv.MAX -Kritik Vuruş Hasarı %300 Arttırıldı -Kullanıcının görüşünü engellemez ...Gerçek şu ki, her şeyi açıkça görebiliyorum.