Bölüm 34: Labirent (3)

9 0 0
                                    

Birinci katı hızlıca inceledikten sonra bir heykel bulmak için ikinci kata indim.

Bu bir savaşçının heykeliydi ve ondan Gizli Parça alabilirdim.

'Göremiyorum...'

Hemen bulacağımı düşünmüştüm ama olmadı, bu yüzden bir süre ikinci katta dolaştım.

Yol boyunca isimlerini tanımadığım birkaç öğrenciyle daha karşılaştım ama birbirleriyle kavga etmeleri için bir neden yoktu çünkü geçiş izniniz varsa Labirent'te birbirlerine saldırmanın bir anlamı yoktu.

Öğrenciler arasındaki tek rekabet kimin en hızlı ve en derine gidebileceğini görmekti, bu yüzden fazla konuşmadık, sadece kendi yollarımıza gittik.

Yol boyunca öldürdüğüm tüm canavarlar sonucunda bir seviye kazandım ve şu anda 19. seviyedeyim.

Deneyimimde %500 artış olmasına rağmen canavarların seviyesi hala benden çok daha düşüktü.

İkinci katta, birinci kattaki koboldlarla birlikte bir grup goblinle karşılaştım. Bunlar, bu oyunun dışında karşılaşmayı bekleyeceğiniz canavarlar.

Goblinler konuşabiliyordu ve tıpkı oyundaki gibi "Kadın yok!" ve "Adamları öldürün!"

[Ne kadar sıkıcı... Bir merdiven var ve aşağı inmiyorsunuz bile.]

Sierra havada yattı ve esnedi.

Gergin bir savaş görmek güzel olurdu ama hepsini bir çırpıda katlettiğim için görülecek pek bir şey yoktu.

Artık ikinci katta olduğumuza göre, en azından etrafımda hiçbir şey hissetmediğim zamanlarda kendimi küçük aralıklarla Sierra ile konuşurken buluyorum.

"Labirent sonuçta bir 'zindan', orada bir şeyler olabileceğini düşündüm... altın, gümüş, hazineler... özel eşyalar..."

Tuzaklardan kaçarak uzaklaşırken Sierra'ya fısıldadım.

[Bu arada, tuzaklardan kaçınma konusunda gerçekten iyisin. Bu konuda bir yeteneğin var mı?]

Sierra sordu, çünkü labirentteki bazı tuzakları görmüş olmalı.

"Platformlar gibi şeylerin algılanması kolaydır çünkü ağrılı bir başparmak gibi dışarı fırlarlar. Mesela ok tuzaklarında okun çıktığı delikten rüzgarın estiğini hissedebiliyorsunuz çünkü bu doğal değil."

Oyundaki tuzaklardan herhangi birine basmak biraz hasar almama ve kendimi kirli hissetmeme neden oldu, bu yüzden daha kolay olanları oldukça iyi kontrol edebildim.

Birkaç tuzaktan kaçtıktan ve karşılaştığım goblin sürülerini yararak geçtikten sonra nihayet aradığımı buldum.

'Bir Kahraman Heykeli.'

Heykele doğru yürüdüm.

Daha yakından inceleyince bunun, kutsal kılıcını yere saplamış, sert bir duruşta duran bir savaşçının heykeli olduğunu fark ettim.

[Ho-ho... Bir heykel mi? Bir bakayım...... Bu bir kahramanın heykeli.]

Sierra heykelin altındaki yazıya baktı ve bana bilgi verdi.

Başlangıçta oyuncular heykele dua edebiliyor ve Kahramanın Kutsaması adı verilen bir güçlendirmeyi alabiliyorlardı. Bu nimet diğer öğrenciler için de geçerli olacaktır.

Aslında pek fazla insan heykel için dua etmezdi... Labirent'in yapısı değişse bile heykelin görünmeye devam edeceği eski öğrenciler tarafından zaten yaygın olarak biliniyordu.

Akademinin Kör Kılıç Ustası OldumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin