Kızılcık çorbası dükkanının sahibinin mutfağının önünde uzun bir masası vardı. İsterseniz bir bar masası.
"Zor bir sabah geçirdin! Aynı sınıftasınız, neden birlikte oturmuyoruz?"
Sahibinin teklifini reddetmek için herhangi bir neden göremediğim için Kaen'in yanına oturdum.
Tavuk çorbası istedim. İlk kez bir restorana gittiğinizde, ilk önce en iyi menü öğelerini denemek doğru olacaktır.
Yanına oturduğumda bir an omuzlarının kalktığını hissettim. 'Süper duyularım' hiçbir şeye doğrudan bakmama gerek kalmadan bana birçok bilgi veriyordu.
'Kaen'i ilk kez bu kadar yakından mı görüyorum?'
Henüz tanışma fırsatımız olmamıştı, çünkü aramızda hâlâ yarım dünya vardı.
Kaen'in bakış açısından kimliğimi ve gücümü saklıyorum ve bana yaklaşmak zor.
Neyse, şimdilik Kaen normal bir C Sınıfı öğrenci rolünü oynuyor.
"Seni görmek güzel! Seviye belirleme sınavından beri gözüm senin üzerindeydi...!"
Kaen bana neşeli bir ses tonuyla şöyle dedi: Onun 'gerçek' ses tonu bundan çok daha ciddiydi.
Aizel'in oyunculuğundan çok daha beceriksizdi ama hey, oyunculuk oyunculuktur, o yüzden ben bunu alacağım.
"Ah, ben Zetto'yum." Yanımda oturan Kaen'e hafifçe başımı eğdim.
"Ben Kaen'im!"
Kaen de karşılık olarak onu selamladı, pembe saçları da karşılık olarak uçuştu. Zümrüt rengi gözleri saç rengiyle çarpıcı bir tezat oluşturuyordu.
Bu sırada Kaen'in yanındaki Sierra kollarını Kaen'in vücudunda sallıyor ve Kaen'in kafasına bakıyordu.
Her yer tuhaf davranışlarla dolup taşıyordu. Bunu görebilen tek kişinin benim olması iyi bir şey.
"Ah..."
Sierra tarafından dikkatle incelenen Kaen çorbasını yemeyi bıraktı ve kolunu onun omuzlarına doladı.
"Sorun nedir?"
Bu saf bir soruydu ve Sierra'nın varlığının diğerlerini nasıl etkilediğini merak ettim.
"Sadece... açıklanamayan bir ürperti hissettim... Ahaha...! Bunun hiçbir nedeni yok..."
Kaen başının arkasını kaşıdı.
'Sakin olmak...?'
Daha çok tüylerim diken diken oldu.
Daha sonra Sierra'ya mesafesini korumasını söylemem gerekecek.
Sipariş ettiğim tavuk çorbası servis edilmeden önce, Kaen'e bakmayı bırakan Sierra alçak sesle bana şöyle diyor:
[Öğrenci, bu kadın sıradan bir insan değil, ama öyle görünüyor ki... alışılmadık derecede sıradanmış gibi davranıyor.]
İnsanların önünde Sierra'nın sözlerine cevap veremem, o yüzden bıraktım.
Sierra fark etmiş gibi görünüyor.
Onun Kılıç Azizi'nin öğrencisi olduğu kısmına henüz gelmemiştim ama bir gün yapacağımdan eminim.
Her karakterin kendi hikayesi vardı ve sonucu daha iyiye doğru değiştirmek için müdahale etmem gerekiyordu, bu yüzden sonunda onlarla karşılaşmam kaçınılmazdı.
"İşte sipariş ettiğin tavuk çorbası!"
Sahibi çorbayı yapmayı bitirip önüme ittiğini söyledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Akademinin Kör Kılıç Ustası Oldum
MaceraMantığın Ötesinde Bir Göz Bağlaması [Efsanevi] -Kazanılan Deneyim %500 Arttırıldı -Zayıflık Tespit Becerisi lv.MAX -Kritik Vuruş Hasarı %300 Arttırıldı -Kullanıcının görüşünü engellemez ...Gerçek şu ki, her şeyi açıkça görebiliyorum.