Bölüm 14: Vampir Demiri ve Boyun Eğmezin Relial'i (2)

22 7 1
                                    

"Doğru... Boyun eğmeyene güvenin."

"Bu ismi nereden biliyorsun...?"

Artık Relial olan Mikels, beş yıldır Mikels adı altında yaşıyor.

Relial iken ünlü olmaktan uzaktı, bu yüzden haydutların lideri Mikels'in adı çok daha tanınabilirdi.

"Oyunda ve artık gerçek hayatta pes etmiyorsunuz. ...Bu kararlılığın için sana kredi vereceğim, çünkü benim de vazgeçmek istemediğim bir şey var."

'Oyun mu? Gerçek hayat?'

Relial'in aklına, bilinmeyen bilgiler saçan bu kör adamın deli bir adam olabileceği düşüncesi geçiyor. Ama sorun şu ki, deli ondan daha güçlüdür.

Kör adam cüppesinin başlığını çıkarır ve devam eder.

"Ne söylediğimi anlamıyorsan sorun değil, bu sadece benim bencil saçmalıklarım."

"Sen... Vampir Demirini neden istiyorsun?"

Vampir Demiri alışılmadık özelliklere sahip bir metaldir ancak bildiğiniz gibi pek fazla kullanım alanı yoktur. Bunu isteyenler sadece kan taşı yapmak isteyen kan büyücüleridir.

Bu, yaşayan bir insanın korkunç bir şekilde feda edilmesi anlamına gelir ve bu nedenle kıtanın birçok ülkesinde buna sahip olmak bile tabudur.

"Sana bir şey söyleyeyim... Ben kan büyücüsü değilim, sadece sıradan bir kılıç ustasıyım."

Kör adam, cübbesinin gizlediği ince ve uzun kılıcı ortaya çıkararak konuştu.

Relial bir umut ışığı görebiliyordu.

'Eğer bu deli adam henüz kılıcını çekmediyse... bir şansım var.'

Bu onun kararıydı.

Bu kadar ince bir bıçakla uygun zırhlara bile sahip olmayan adamlarını kesebilirdi ama kendi Kan Gücü o kadar kolay kırılmayabilirdi.

Ancak bu onun hayal ürünüydü ve rakibinin tam kimliğini bilmediği için Relial gardını yüksek tutmaya çalıştı.

"O kadar ısrarcısın ki bu durumda bile beni anlamaya çalışıyorsun. Üzücü olan şu ki, kazanamayacağım kavgalara girmiyorum."

"Biraz cesaret çok işe yarar."

Kör adam, Relial'in yorumu karşısında omuz silkiyor ve anlaşılmaz bir şekilde konuşmaya devam ediyor.

"Eğer seni yalnız bırakırsam... o kadar özlemini çektiğin... Kötülerin İntikamını alacaksın."

"Sen... Sen kimsin...?"

"Bu cevaplanması kolay bir soru değil. Geleceği de geçmişi de biliyorum. Eğer böyle düşünürsen benim için daha kolay olur, senin için de daha kolay olur."

Relial'den önceki kör adam sadece deli değildi. Relial'in adını ve amacını biliyordu... Belki de Relial hakkındaki her şeyi.

"...Kan taşını yedikten sonra istediğini elde edeceksin: kimseye boyun eğmek zorunda kalmayacağın ve artık saklanmak zorunda kalmayacağın kadar güç ama bu benim için iyi bir şey olmayacak , çünkü işte o zaman 'Yenilmez Relial' korkunç, Avcı Relial olur.

Kör adamın ağzından böyle içi boş sözler çıkıyor.

"Kan taşlarının gücü karşısında büyüleniyorsun ve onları tekrar tekrar yapmaya çalışıyorsun, diğer kan taşları için tarifler elde etmek için kan büyücülerini öldürüyorsun, onları sayısız kurbanın cesetleri üzerinde dövüyorsun... Vampir Demirine duyulan ihtiyaç gerçek, ama... Senin varlığın , Relial, sen vahşi bir katliam yapmak üzereyken buraya gelmemin sebeplerinden biri de bu."

Akademinin Kör Kılıç Ustası OldumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin