"...Eğer İlahi Berraksa, yüksek seviyeli bir büyü değil mi? Böyle bir şeyi sadece bir sarhoş üzerinde kullanmanın sorun olup olmadığını merak ediyorum..."
Oturan Aizel tek kaşını kaldırarak Priscilla'ya baktı.
Aynı soruyu ben de sorduğum için başımı salladım.
Priscilla, benimle Aizel arasında ileri geri bakıp durumu açıklıyor.
"Günde yalnızca bir kez ve yalnızca kutsal gücümü zorlamamaya yetecek kadar. Sorun bu, çünkü içki içerken konuşacak birine ihtiyacım var.
"...Ve ben bir cankurtaranım! Savaş sırasında hayatını kurtardım, değil mi Priscilla?"
Reina kendine bir içki daha doldurur ve kendisini Priscilla'nın cankurtaran olarak ilan etmeye devam eder.
Priscilla'nın gizli güçleri göz önüne alındığında herhangi bir tehlike altında olması pek olası değil, ancak Priscilla sanki bu işin peşini bırakmayacağını belirtircesine başını hafifçe salladı.
"Eh, zavallı Edward da gitmiş olmalı... Vanessa'nın da gitmiş olması çok yazık, ama içmeye devam etmemiz gerekecek!"
İlahi Temizliğin gücü inanılmazdı. Uzun süredir gözlerini ovuşturan Reina, tamamen temiz bir duruma kavuştu.
'Ne baş ağrısı...'
Ona baktım ve bir yudum almayı düşündüm. Ta ki Reina beni işaret edene kadar.
"Öğrenci Zetto, seni sabahtan beri izliyorum ve çay bile olmayan bir şeyi yudumlaman hoşuma gitmiyor! Hadi onu baharatlı yapalım, Usta! Tam burada, dört bombardıman uçağı!"
"Dört bombardıman uçağı lütfen!"
Barmen, Reina'nın abartılı emri karşısında eğlenerek titreyerek ağzının bir köşesiyle haykırıyor.
"Ah... Cahilliğimi bağışlayın ama bombacı nedir?"
Oyunda alkol, türüne bağlı olarak birçok faydası olan bir maddeydi ama aynı zamanda güçlü bir "sarhoşluk" cezası da vardı, dolayısıyla onu tüketmeye gerek yoktu.
Ne tür alkol içtiğimi gerçekten bilmiyordum çünkü karakterlerin havasına girecek kadar içiyordum.
"Kaliman'ın içtiği, şurada köşede uyuyan."
Priscilla sorumu yanıtladı.
Kaliman yerde kıvrılmış uyuyordu.
"Kaç tane içki içti?"
"İki? Biraz güçlü tarafta."
"Ahaha, iki içki..."
Yetişkin bir adamın bayılması için iki içki yeterli olmalı ve Priscilla'nın açıklamasına göre ondan Divine Clear'ı benim üzerimde kullanmasını istemek çok şey istemek olurdu.
Hatta hiçbir nedeni olmadığını düşünerek bunu geçiştirebilirim.
"Ne zamandır orada? Puhhhhhh!"
Reina'nın Kaliman'a kıkırdadığını görüyorum.
İçkileri agresif bir şekilde ısmarlayan o, yani en azından benden önce sarhoş olacak.
"..."
O anda başım isteğim dışında hafifçe sallanıyor. Şu ana kadar sadece hafifçe yudumlamış olsam da vücudum biraz sarhoş oluyor gibi görünüyor.
'Tehlikeli...'
Kafamı toparlamak için salladım ve Sierra'nın Edward'ın olduğu yerden bana baktığını gördüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Akademinin Kör Kılıç Ustası Oldum
AdventureMantığın Ötesinde Bir Göz Bağlaması [Efsanevi] -Kazanılan Deneyim %500 Arttırıldı -Zayıflık Tespit Becerisi lv.MAX -Kritik Vuruş Hasarı %300 Arttırıldı -Kullanıcının görüşünü engellemez ...Gerçek şu ki, her şeyi açıkça görebiliyorum.