Veleshanas hikayesinden sonra ona ne söylersem söyleyeyim Eisel'den hiçbir yanıt alamadım.
O gün yemek yedik ve ayrı yollarımıza gittik.
'Veleshanas'ın Aizel ile bağlantısı var mıydı?'
En azından benim hatırladığım oyunda öyle değildi.
Bir ara Veleshanas'ı ziyaret etsem mi diye merak ettim ama Veleshanas'ın çevresi oldukça barışçıl bir eksende.
Oyunda bahsedilen tek şey, güzel zümrüt yeşili plajları nedeniyle çok fazla turistin olması. Özel bir şeyin olabileceği bir yer gibi görünmüyordu.
'Veleshanas'la ilgili bir şeyler var, ama... tam olarak bilemiyorum.'
Bir gün sonra ilk dersimin zamanı gelmişti.
Zaten Yuri ve Aizel ile göz teması kurmuştum ama ikisi de benimle konuşmamıştı.
Solumda Aizel bir ağaca yaslanmış kuşları izliyordu, sağımda ise Yuri kenardaydı ve bana ona dokunan herkesi öldürecekmiş gibi hissettiren bir aura yayıyordu.
Onlara yakın olabilmek için onlarla konuştum, sempatimi artırmaya çalıştım ama sonuçta bu oldu.
"Hayır, A Sınıfından sorumlu eğitmen kim ve neden birinci ders açık havada?"
"Söylentilere göre o 'kara kanlardan' biri mi?"
"O zaman... belki eğitmen Reina?"
"Tıpkı benim gibi dövüş sanatçısı olan eğitmen Kaliman'ı tercih ederim."
Öğrencilerin hepsi birinci sınıflarından ya da eğitmenlerinden bahsediyordu.
'Bunu yapabilecek tek bir adam var.'
A sınıfından sorumlu eğitmenin Edward Klaus olduğu zaten belliydi.
Bu sefer ne yapmaya çalışıyordu?
İlk dersin yapılacağı A sınıfına geldiğimde kapı kilitliydi ve kapının üzerinde akademinin arka tarafında buluşmak isteyen kısa bir mesaj vardı.
Görev bilinciyle onu takip ettim ve etrafta duran A Sınıfı öğrencilere neler olup bittiğini sordum. Bunların arasında beni görünce kaşlarını çatan Amon da vardı ama bugün bana meydan okumadı.
Ben farkına bile varmadan, tüm A sınıfı, toplamda 16 öğrenci, açık alanda toplanmıştı ve eğitmen hakkındaki konuşmalar giderek yükseliyordu.
"Görüyorum ki hepiniz buradasınız. Seni beklemekten sıkıldım ama geç kalmadın...Pek sayılmaz, hadi yolumuza devam edelim."
Edward birdenbire belirdi ve kol saatine baktı.
"Ne?"
"Kim o? Eğitmen mi?"
"Bunun Kaliman ya da Reina olmadığını biliyorum."
"Giriş töreninde onu görmedim..."
Öğrencilerin tepkisi güçlü bir "Kim o?" ona göre ve iyi bir sebepten dolayı.
Ne de olsa Üç Kara Kan, savaşta savaşanların takma adıydı. Savaşa katılmayanlar Kara Kanları tanıyabilir ancak Üçlüyü tanıyamayabilirler.
Üç Kara Kandan biri olan Edward, biriminin doğası gereği bilinmiyordu.
Şöhreti yalnızca bilenler tarafından biliniyordu.
Edward'ın becerileri ve kişiliği göz önüne alındığında, bu onun şöhreti önemseyen bir tip olmadığı gerçeğinin bir parçasıydı.
Edward'ın varlığı, hiç savaşa gitmemiş öğrenciler için alışılmadık bir şeydi. Onların daha aşina oldukları şey Üç Kara Kandı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Akademinin Kör Kılıç Ustası Oldum
AdventureMantığın Ötesinde Bir Göz Bağlaması [Efsanevi] -Kazanılan Deneyim %500 Arttırıldı -Zayıflık Tespit Becerisi lv.MAX -Kritik Vuruş Hasarı %300 Arttırıldı -Kullanıcının görüşünü engellemez ...Gerçek şu ki, her şeyi açıkça görebiliyorum.