10 sene önce
Felixin Hyunjini iki büklüm etmesinden bir kaç gün geçmişti. Garip bir şekilde Hyunjin bir tepki vermemiş sadece garip garip Felixe bakmıştı. Felix de onunla arkadaş olmak istediğini söylemiş ve Hyunjini sinemaya davet etmişti. Henüz ondan hoşlandığını söylemediği için Seungmin ve Changbini kullanmışdı. Birlikde sinemaya gideceklerdi yani.
Her ne kadar Changbin ve Seungmin istmese de bir azcık Felixden korkdukları mecbur kabul etmişlerdi. Şimdiyse sinemanın girişinde Hyunjinin gelmesini bekliyorlardı.
Bir kaç dakikadır ordaydılar ve henüz Hyunjin gelmemişti. "OF paşama bak, naz yaptığı yetmiyormuş gibi bir de geç geliyor." Doye söylendi Changbin.
"Ne nazı , Changbin?"
"Öyle değil mi, Seungmincim? Kaç saattir burda bekliyoruz beyefendiyi.!"
"Sadece 6 dakikadır burdayız Changbin, abartma!"Bu sefer Felix cevap vermişti.
"6 DAKİKA, BEN 6 DAKİKAYA NELER YAPARIM BE!" Parmaklarıyla 6yı gösterirken gözleri sanki yerinden çıkacakmış gibi kocaman açılmıştı. Elini de Felixin gözüne sokmak ister gibi sallıyordu.
Felix bu hareketine gözlerini devirmiş sinirle ters ters Changbine bakmıştı. Bunu fark eden Seungmin dirseyini Changbinin karnına geçirmiş ve uyarmıştı bir nevi. Hiss ettiği acıyla yüzü buruşurken eli karnına gitmişti.
"Artık sana yemek yapmayacağım."
Felix ikisi aralarında konuşurken uzaktan görünen Hyunjini fark etmiş ve yüzüne bir gülümseme yayılmıştı.
Sonunda Hyunjin yanlarına vardığında diğer ikisi de susmuş ve Hyunjini izlemeye başlamışlardı. Hyunjin bu bakışlardan rahatsız olurken gözlerini kaçırmıştı.
Bunu fark eden Felix ikisine ters bir bakış atmış ve ardından yüzüne bir gülümse yerleştirip Hyunjine bakmıştı.
"Nasılsın, Hyunjin? İyi misin?"
"İyiyim, Felix. Sen?"
"Ah, ben de iyiyim. Teşekkürler."
Hyunjin Felixe selam verdikden sonra gözü Changbinle Seungmine kaydı. Changbin yüz gözünü büzerek ikisinin taklidini yapıyordu. Hyunjin önce Felixe bakmış sonraysa Chagbinle Seungmine bakarak "Siz nasılsınız?" Diye sormuştu.
İkisi Bunu beklemiyor olacak ki kaşlarını çatmış ve bir birine bakdıktan sonra Hyunjine dönmüşlerdi.
"İyi"
"İyi."
"Sen?"
"Ben de iyiyim, teşekkürler....Ah, bu arada size bir kaç şey aldım."
Elindeki paketleri uzattığında üçüde şaşırmıştı. Buz gibi olan çocuk yüzündeki gülümsemeyle onlara bakıyordu. Felix Hyunjinin tam da beklediği gibi biri olduğuna emin olurken, Changbinle Seungmin ona karşı önyargılı oldukları için kendilerine küfür ediyorlardı.
Nihayet salona geçmiş filmi izledikten sonra sinemadan ayrılmış ve sahilde yürümeye başlamışlardı.
"Deniz çok güzel, değil mi?" Diye konuşmaya başladı Felix. O kadar çok seviyordu ki yüzündeki gülümsemeden bunu anlaya bilirdiniz. Yanında kumların üzerinde oturmuş Hyunjin ona dokunmamaya dikkat ederken dönmüş ve yüzündeki gülümsemeye bakmıştı. Aşık mı olmuştu? Hayır canım olmaz öyle şey iki güne aşık mı olunur? Diye düşündü kendi kendine. Ama yüzündeki gülümsemeden habersizdi. İyi ki hiç kimse fark etmemişdi Felixe bakarken gülümsediğini.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
IN YOUR EYES | Hyunlix |
ActionDoğaüstü güçlere sahip olan bazı insanlar toplum tarafından dışlanmaktadır . #Hyunlix #seke