Helö
Oy ve yorum lütfenn
İyi okumalarrrrSabah gözlerini araladığında çatık kaşlarıyla etrafına baktı. Yeni uyandığı için hiç bir şeyi algılayamıyordu. Elini gözüne getirip ovuşturduğunda üzerine baktı. Hiç bir şey yoktu üzerinde.
Daha hiç bir şey anlayamadığı için yeniden gözlerini yumduğunda aniden beynine dolan anılarla açtı gözlerini. Kocamandı gözleri. Uykusundan eser kalmamıştı şimdi.
Korkarak yan tarafına döndüğünde tahmin ettiği şeyin doğru olduğunu gördüğünde başından aşağı kaynar su dökülmüş gibi.
Yanındaki beden hala uyurken doğruldu yerinde Seungmin. Kollarıyla kendine destek olmuş şekilde otururken Changbine bakarak bunun doğru olup olmadığını anlamaya çalışıyordu.
"Seungmin, sana aşığım.."
"Ben de..."
"Hızlıı..."
"Ahh.. Bebeğim.."
Parça parça aklına gelen anılarla kaşlarının çatılmasına sebep olan şey yanaklarının kızarmasıydı.
Bir elini uzatarak yatakta ayı gibi yatan adamın omzunu sarstı. Uyanmasını istiyordu. Ama ne kadar yaparsa yapsın hiç bir kıpırdanma yoktu.
"Changbin, uyan, lan! Ne yaptık biz?"
"Ya beş dakika daha..."
"Ne beş dakikası gerizekalı. Kalk çabuk!"
Changbin Seungminin inadı sonucu gözlerini açıp çatık kaşlarıyla etrafa baktı. O da Seungmin gibi anlayamamıştı ilk başda, ama şu an aklına gelmişti bir anda. Hatırladıklarıyla gülümseyen adama karşı Seungmin hala çatık kaşlarıyla bakıyordu.
"Salak, senin yüzünden oldu." Diye omzuna bir tokat misali vurdu Seungmin. İkisi de çıplaktı ve gözleri ister istemez farklı yerlere dalıyordu ikisinin de.
"Ne benim yüzümden oldu, Changbincim? "
"Gülme! Ne yapıyorsun?"
Changbin hala gülerken yattığı yerden kalkıp hızla Seungmini omuzlarından tutarak yatağa yatırdı ve üstüne çıktı. Seungmin gözlerini yeniden kocaman açarak bakarken Changbin onun gözlerinin içine bakıp sırıtmasına devam ediyordu.
"Sen değil miydin 'çikmalimmi' diyen? Sonra beni buraya getirip öpen? Sonra da üstüme çıkıp-"
"Tamam, sus!"
Seungmin ellerini Changbinin omuzlarına yerleştirmiş susması için bir azcık saramıştı. Changbin başını eğip omuzlarındaki ellere bakmış ardından geri Seungminin yüzüne çevirmişdi gözlerini. Aklından pis pis şeyler geçiriyordu şu an.
"Yalansa yalan de."
"O sarhoş olduğum içindi bir kere."
Changbin hiç bir şey demeden Seungminin yüzüne eğilirken hala gözlerine bakıyordu yüzündeki sırıtışla. Seungmin ise hiç bir tepki vermiyordu. Ya da veremiyordu.
Seungminin bakışları Changbinin gözlerinden bir az aşağıya kayınca hiss etdiği yumuşak doku Changbinin dudaklarıydı. Yumuşacık dudaklar. Gözleri ona ihanet ederek kapanırken kolları çoktan Changbinin boynuna dolanmıştı.
"Lan ne demek gelemiyoruz, Changbin?"
"Gelemiyoruz işte. Seungminciğimle aftercare yapıcağız."
"Ne aftercaresi? Ne saçmalıyorsun, gerizekalı?"
Minho Felix ve Hyunjin iki saat boyunca Changbin ve Seungmini beklemiş sonrasında Minho dayanamayarak Changbini aramıştı. Biliyordu ikisinin yapışık ikizler gibi olduğunu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
IN YOUR EYES | Hyunlix |
ActionDoğaüstü güçlere sahip olan bazı insanlar toplum tarafından dışlanmaktadır . #Hyunlix #seke