Selammm
Oy ve yorum lütfennn
Bu arada bu günkü bölümde sürpriz bir karakter var
Gerçi pek sürpriz olmayacak ama neyse
.
.
.
.
.
.
8 yıl önce"Eee , Felix, okuldan sonra nereye gidiyorsun?"
"Bilmem bir şey mi oldu? Neden sordun,Seungmin ?"
"Ya biliyorsun bu gün bir etkinlik var. Yemek yapma yarışması falan olacak. Katılacak mısın?"
Seungmin bu soruyu sorunca yanında oturan Changbin gülmeye başladı. Felix ve Seungmin kaşlarını çatmış ona bakarken nihayet Changbin nefes alarak konuşmaya başlamışdı.
"Felix ve yemek yapmak?"
"Benim yemek yapamayacağımı mı düşünüyorsun?" Kaşları çatıl sert çılan sesiyle sordu Felix. Changbinse cevap vermemiş sadece başını sallamışdı gülmesine devam ederken.
"Changbin, Felixin neden yemek yapamayacağını düşünüyorsun ki?" Diye sordu Seungmin meraklı sesiyle.
"Çünki Felix olduğu için." Yine gülmesine devam etti. Bir az sonra aklına gelen bir hikayeyi anlatmaya başladı.
"Lise birdeyken gece acıktığımız için mutfağa inmişdik gizlince. Bir ara gücümü kullanamıyordum hatırlıyor musunuz?"
"Evet, bütün günü aç geziyordum." Dedi üzgün sesiyle Changbini onaylarken.
Sonra Changbin devam etti konuşmasına.
"Sonra bu dolapları aramaya başladı. Ne arıyorsun dedim patates arıyorum dedi. Sonra gidip buzdolabına baktı orada olabilirmiş."
Daha da yüksek sesle gülerken Felix somurtmuş suratıyla gözlerini devirdi.
"O zamandan sonra öğrendim bir şeyler merak etme. Artık çok güzel yemekler yapıyorum."
Felixin kendinden emin konuşmasına karşılık Seungmin sevinmiş ve hevesli sesiyle "O zaman sen de gel. Bizim yaptığımız yemekleri büyük sınıflar tadıp puanlayacakmış."
Felix duyduklarıyla gözlerini kocaman açarak gerçekten mi der gibi baktı. Büyük sınıflara kendini iyi tanıtmak istiyordu. Bu yüzden kabul etti. Gidip çok güzel yemekler yapıp her kesin gözünde en iyisi olacakdı.
Okuldan sonra ne yapacaklarına karar verdikden sonra zilin çalmasıyla üçü de ayaklandı. Ve sınıfların gittiler.
Koridorda yürürken Changbin yanında yürüyen Seungmine dönmüş ve kısık sesiyle Felixin duymamasına özen göstererek sormuşdu.
"Hyunjin de gelecek miymiş?"
Ama Felix duymuşdu. Duyduğu gibi yüzü düşmüşdü. Çünki Hyunjin kitabı buldukdan sonra kendini Felixden uzaklaşdırmışdı. Her zamankinin aksine çok soğuk davranıyor sanki eskiden hiç o kadar yakın değillermiş gibi davranıyordu.
Felix sanki onları doymamış gibi davranarak kendi sınıfına gitdi. Ama iyi yanından baka bilirdi. Bu gün onu yarışlarda göre bilirdi.
Dersler bittikden sonra üçlü hızlıca yarışların olduğu yere gitmiş ve heyecanla etrafı izlemeye başlamışlardı.
Her yer rengarengken ışıklar yanıp sönüyordu. Çok güzel bir görüntüydü bu. Çok da insan vardı aynı zamanda.
Etrafı hayran hayran izlerken Chnagbinin yüzü bir anda düşmüşdü. Bunu gören Felix ve Seungmin onun baktığı tarafa bakmış ve Hyunjini görmüşlerdi.
Hyunjin yanındaki bedenle onların yanına yaklaşırken Changbin kaşlarını çatmış yalnız Felix ve Seungminin duya bileceği ses tonuyla konuşmuşdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
IN YOUR EYES | Hyunlix |
ActionDoğaüstü güçlere sahip olan bazı insanlar toplum tarafından dışlanmaktadır . #Hyunlix #seke