"O sen bizi yedi sene önce terk etmeden önceydi . " dediğinde kalbinin acıdığını hiss etti Felix gözleri dolarken .
Ama Hyunjinin bu sözleri derken içinde kendiyle nasıl savaştığından bihaberdi.
Gözlerinden bir damla yaş aktığında Felix hemen sildi o yaşları elinin tersiyle . Hyunjin Felixi böyle görünce rahatsızca kıpırdandı yerinde .
Felix her ne kadar kendini umursamaz göstermeye çalışsa da öyle değildi işte .
Yaşları sildikden sonra gülümseyerek yanına oturdu . Hyunjin ondan böyle bir hareket beklemediği için kaşlarını çatmış ona bakıyordu .
"Neden oturdun?"
"Ne var oturamaz mıyım ?"
Hyunjin Felixin bu sorusuna hiç bir cevap veremezken öylece Felixe bakmaya başladı . Neden böyle davrandığını anlamaya çalışıyordu . Sonunda dayanamayıp sordu .
"Neden böylesin ?"
Ona dönüp cevap verdi ." Nasılım?"
"Şu an olduğun gibi ?"
Felix yine gülümsedi . "Bilmem . Böyle olmak işime geliyor . "
Hyunjin gözlerini devirip bakışlarını ondan kaçırdığında Felix yine kendine hakim olamayıp güldü .
"Neden geldin buraya ?" Diye sordu Hyunjin.
"Sadece gökyüzünü izlemek istedim. Senin burda olduğundan haberim yoktu . Biliyorsun gökyüzüne bayılırım."
Gök yüzüne bakarak konuştu Hyunjin . "Ah , öylemi unutmuşum . "
"Öyle , nasıl unutursun sana gökyüzüyle ilgili hayalimden bile bahsetmiştim. "
"Evet ölürken gökyüzünü görmek " diyip güldü Hyunjin . Felixse Hyunjinin bunu hatırladığı için şaşırdı .
"Demek ki unutmamışsın bana yalan atma !" Dedi Felix .
"Böyle boktan bir hayali unutmam imkansız . Çok komik . " diyip güldü yine alaycı bir şekilde . Felix onun bu hareketine kızsa da belli etmedi . O da karşılık olarak gülüp geçti .
"Hyunjin , seni özledim ." dedi sonunu düşünmeden , bir nefeste .
Felixin bu sözüyle yüzündeki gülüşü solarken ona döndü Hyunjin . "Ne ?" Diye bildi sadece . Felix onun bu şaşkın suratına gülmeden edemedi . Hatta kahkaha attı . "Ahh , Hyunjin , çok komik suratın . "
Daha sonra Hyunjini daha da şoka sokacak bir harekette bulundu . Hızla bir hışımda Hyunjinin yanağından öptü . Hyunjin daha şok olmuş halde eliyle yanağını tutup "Ne yapıyorsun !" Dedi .
"Çok eğleniyorum " diyip gülmeye başladı Felix . Hyunjin Felixin bu hareketlerine sinirlenmeye başlayınca kaşlarını çatarak "Hiç komik değil!" Dedi . Yanaklarını şişirerek ağzından nefes verdi Hyunjin .
Felixin yüzündeki gülümseme bir anda soldu ve gözleri Hyunjinin dudaklarına takıldı . "Şu an seni öpsemm..." dedi Felix fısıltılı ve sakin sesiyle .
Her saniye daha Hyunjine yaklaşırken . Hyunjin yaptığının yanlış olduğunu biliyordu , ama yine de o da alamıyordu gözlerini Felixin dudaklarından .
Felix tam dibine girdiğinde zaman durmuştu sanki .
"Bu olanlar olmamış gibi olacak merak etme ." Demişti Felix , daha sonra bakışlarını dudaklarından gözlerine çıkarmış ve " Bana zarar vermeyeceğini biliyorum ." Demişti .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
IN YOUR EYES | Hyunlix |
AksiDoğaüstü güçlere sahip olan bazı insanlar toplum tarafından dışlanmaktadır . #Hyunlix #seke