•31•

134 15 23
                                    

Selammmmmmm

Geçen bölüm son anda hikayeyi Hyunjinden anlatmaya başladım o yüzden hala Hyunjinden devam ediyor.

O zaman başlayalımmm

Sabah gözlerimi açtığımda karşılaştığım manzarayla pek de şaşırmadım. Her ne kadar bazılarına garip gelse de böyle bir şeyi beklediğim için hazırlıklıydım diyelim.

Başımın üstünde dikilen Changbin bana kocaman açtığı gözleriyle bakıyor, Seungminse onun aksine bir az kenardan sevindiğini belli edecek o ifadesiyle beni izliyordu.

Onları gördüğüme sevinerek yüzüme yerleştirdiğim gülümsemeyle onları izlerken koltukda uykuya kalan Chan dikkatimi çekti. Onunla yakındık, ama bu kadar değildik tabii ki de.

Kaşlarımı çatarak ona baktığımda Changbin bunu fark etmiş baktığım yöne bakışlarını o tarafa çevirerek neye baktığıma bakmışdı.

"Ya, sen uyanana kadar uyumadı, biliyor musun?"

Ne? Bir de benim için endişelenip ben uyanana kadar uyumamış mıydı?

Chanı tanırdım. Kendi gücünü yenilemek daha da güçlü olmak için uyuması gerekirdi. Benim için bu kadar kendinden geçmesi beni baya şaşırtmışdı.

Ben hala Chana bakıp onun yaptıklarını yani neden uyumadığını düşünürken Seungmin mutlu sesiyle "Hyunjin, iyi misin?" Diye sordu.

Bakışlarımı ona çevirip ben de ona karşılık gülümsediğimde "İyiyim, teşekkürler." Diyip kısaca bir cevap verdim.

O da başını sallayıp elini koluma uzatdığında temas edeceğini anladığım için hızlıca kolumu geri çektim.

Ne yapmaya çalışıyordu?

Dokunursa ölürdü. Bunu bilmiyor muydu?

Seungmin yaptığım harekete karşı kaşlarını çatarken elini geri çekdi.

"Ne oldu, Hyunjin?"

Changbinin sorusuna karşı bu sefer ona doğru döndüğümde Changbinin de Seungminden farkı yoktu.

"Changbin ölmek mi istiyorsunuz?"

Sorumla birlikde bakışlarım ikisi arasında mekik dokurken, onlar bir birileriyle şaşırmış gibi bakışıyorlardı.

Changbin en sonunda aklına gelmiş olacağım ki bana dönmüş ve "Neden ölüyoruz, Hyunjincim?" Diye sormuşdu.

"Dokunursanız ölürsünüz, bilmiyor musunuz?"

Bu sorunun cevabını hiç düşünmeden cevaplarken ikisi de bana şok olmuş ifadeyle bakıyordu.

Ne oluyordu? Hiç bir fikrim yoktu. Beni gören her kes tıpkı bu ifadeyle bana bakıyordu.

Dün gece de böyle olmuşdu. Yoongi çok normalmiş gibi pemcereden girerken verdiğim ne oluyor sorusunu hiç cevaplamamışdı bile. Öylece çekip gitmişdi.

Şimdiyse Changbin ve Seungmin böyleydi.

"Bir uyutmadınız be.."

Chanın homurdanmalarını duyarak ona döndüğümde yüz gözünü ovuşturarak esniyordu.

Changbin yeni uyanan Chanı umursamayarak bana çatık kaşlarıyla bakarken bir adım geri çekildi ve "Hyunjin, sen gücünü idare ede biliyorsun." Dedi.

Bu cümlesine karşı sevineyim mi yoksa şaşırayım mı bilemezken bu sefer Seungminden bir soru geldi.

"Kaçıncı yıldayız?"

IN YOUR EYES  | Hyunlix | Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin