•7•

178 20 16
                                    

İyi okumalar ♡♡♡

"Ne oldu? Öğrene bildin mi ?" Diye sordu Minho Felixe .

Her kes Felixin başına toplanmış bir cevap bekliyordu . Felix özel gücünü kullanmış ve Bay Leeden bir şeyler öğrenmeye çalışmıştı .

Kafasını olumlu anlamda sallarken mutlu olacağına yüzünde hiç bir ifade yoktu . Mutlu olması gerekmez miydi ?

"Kendisi de bilmiyormuş . " dedi ve Koltukta oturan Hyunjine baktı . Neden yanlarına gelmediğini düşünürken Minhonun sorusu onu düşüncelreinden ayırdı .

"Ama her yerde öyle yazılmıyor muydu  Bay Lee biliyor diye ? Bu nasıl olur ?"

Dudaklarını bir birine bastırıp burnundan nefes verdi Felix .

"Bilmiyorum işte. Bana bir kitapdan bahsetti . Kendisi bilmese de bizim için yararlı şeylerin  o kitapda olduğunu söyledi ."

Minho kaşlarını çatarak "Ne kitabı ?" Diye sordu.

"Karmaşıklık kitabı mı ne baktığınızda anlıyormuşsunuz ."

Minho eliyle saçlarını sıvazlarken derin bir nefes alıp verdi . "Yine eskye mi döndük yani?"

"Nerdeymiş bu kitap ?" Diye sordu Hyunjin oturduğu yerden .

"Bilmiyormuş . " dedi Felix .

"Yine mi araştırma yapmamız gerekiyor ?" Diye sordu Changbin . Onun bu sorusuna Minho ve Hyunjin ters ters bakarken Changbin kaşlarını çatarak 'ne?' dercesine başını salladı .

"Siz araştırmayın ya  çok yoruldunuz . Biz araştırırız. " dedi Hyunjin alay eder gibi .

Changbin hiç bir şey demezken Seungmin konuştu bu sefer .

"Nerede ola bilir ki bu kitap?"

"Bütün kütüphanelere bakmamız lazım.  Çok gizli bir yerde ola bilir . " dedi Minho .

Felix ise "Belki de gözümüzün önündedir. " diyip odadaki her kesle göz teması kurdu .

"Hav  , hav !"

Changbin "Ulan , evde köpek mi var ?" Diyip gözleriyle bütün evi  turladı . Sesi bir az korkmuş gibi çıkıyordu .

O sırada mutfaktan salona minik adımlarla  gelen minik köpek her kesin dikkatini çekti . Changbin korkarak Seungminin arkasına geçti .

Felix onun bu kareketine kıkırdarken yerdeki minik yavru köpeyi kucağına alıp sevmeye  başladı .

"Hoşt , kış ! Felix uzak tut onu benden ." Dedi Changbin korkmuş ses tonuyla .

Felix gülmeye başladığında Changbine daha yaklaşmış ve köpeyi gösterek "Bu minik şeyden mi korkuyorsun yoksa ?" Diye sormuştu .

"Ha-Hayır .. sadece alerjim var ." Diye yalan attı . Hiç kimse buna inanmadı tabi . Seungmin kaşları çatık şekilde ona bakarak " Küçücük şeyden korkduğuna inanamıyorum . " dedi .

Minho bu yaşananlardan yorulmuş bir şekilde gidip Hyunjinin yanında oturduğunda Felix hala Changbini korkutmaya çalışıyordu . Oturduğu yere yayılırken Hyunjin ona döndü ve "Ne yapacağız ?" Diye sordu.

Minho derinden bir iç çekmiş ve Hyunjine dönerek "Bilmiyorum . Her halde araşdırmaya devam ederiz ." Demişti .

Her kes akşama kadar orada kalmış ve akşam olduğunda oradan ayrılmışlardı . Bir tek Chan hala uyuduğu için  orda kalmıştı .

Her kes arabalarına binip gidecekken Hyunjin Minhonun arabasız olduğunu fark etti . "Minho , hadi gel ben seni bırakayım . "

"Sen git . Ben bir az yürüyeceğim . "

IN YOUR EYES  | Hyunlix | Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin