🦦
Sınav yaklaşırken ben"Ah, burda mısın?"
"Şey, evet. Sen gelmeyince ben öyle kitaplara bakayım dedim."
Jisung tam da özel bölmenin önündeydi ve Minho bir anlık ne yaptığını sorgulasa da anlayamamıştı. Bir kutuya bir Jisunga bakmış ve meraklı sesiyle sormuştu.
"Burda ne yapıyorsun?"
Jisung gelen soruyla kendini ele verecek diye korkarken gözlerini kaçırmış ve "Hiç, öyle geziyordum sonra birden gözüme takıldı. Öyle bakayım dedim. Ne ki bu?" Demişti.
Minho Jisunga inanmış başını sallarken gelen soruyla dudaklarını birbirine bastırmış ve yüzü bir tık asılırken cevaplamıştı gelen soruyu.
"Anlatdığım kitabın saklandığı yer burası işte."
Jisung cam kutuya bakarken başını sallamış ve "Hala bulamadınız mı?" Diye sormuştu.
"Hayır. Daha bulamadık. Bay Lee arıyor. En kısa zamanda bulacaktır."
"Umarım."
"Neyse, başka görmek istediğin bir yer var mı?" Diye sordu gülümsemesini yüzüne yerleştirip ellerini kumaş pantalonunun ceplerine koyarken.
"Hmm.." diye düşünmüşdü gülümseyip tavanı izlerken. "Aklıma başka bir yer gelmiyor. Sen istediğin yere gide biliriz. Tavsiye ettiğin yer var mı burda?"
"Aslında aklıma bir yer geliyor. Seveceğine eminim."
Jisung Minhoyu izleyerek bir kapının önüne geldiğinde meraklı bakışlarla bakmaya başladı Minhoya. Minhoysa Jisungun bu halini tatlı bulmuş ve gülümsemişti. Farkında değildi ama Jisunglayken hep mutlu oluyordu ve haliyle de yüzünden gülümsemesi eksik olmuyordu.
"Geç bakalım."
Kapıyı açıp karanlık odayı gösterdiğinde Jisung karanlık bir boşluğun olduğu odaya korkak bir adım attı. Daha fazla gidemezken belinde hiss ettiği elle bakışlarını elin sahibine çevirdi. Minho Jisunga bakıp gülümsüyordu sanki ona korkmamasını bildirmek için.
Daha sonra içeriye ilerlediklerinde oda aniden ışıklanmaya başladı. Jisung etrafa anlamadığı ve aynı zamanda şaşkın bakışlarıyla baktığı zaman Minho açıklama yapması gerektiğini hiss etmiş ve konuşmaya başlamıştı.
"Burası hayal odası. Eğer odadaki iki kişi ikisi de aynı şeyi hayal ederse duvarlara yansır."
Jisung hayran bakışlarla dudaklarını uzatıp kaşlarını kaldırdığında Minho tatlı çocuğu izliyordu.
Jisung iki elini Minhonun koluna dolayıp alttan alttan bakarken "Biz de yapalım mı?" Diye ikna etmek için masum ve tatlış suratıyla bakmıştı. Minho buna dayanamamış kafasını sallamıştı. İçinde anlamlandıramadığı bir heyecan vardı. Ve bu hissi sadece Jisungu gördüğünde duyuyordu. En fazla ne ola bilirdi ki?
Minhonun gösterişiyle ikisi de odanın merkezinde geldiğinde Minho Jisungun ellerini tutup gözlerine baktı. Jisung önce ellerine daha sonra yeniden Minhonun gözlerine çıkarmıştı bakışlarını.
"Şimdi ikimiz de gözümüzü kapayıp hayalimizi kuracağız ve daha sonra gözlerimizi açacağız. Eğer aynı şeyi düşlediysek duvarlara o sahne yansıyacak.
Jisung kafısnı anladım anlamında sallayıp heyecanla kıkırdamıştı.
İkisi de gözlerini kapatıp bir anın hayalini kurarken gözlerini açmış ve odanın duvarlarına bir görüntünün yansıyıp yansımadığını beklemişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
IN YOUR EYES | Hyunlix |
ActionDoğaüstü güçlere sahip olan bazı insanlar toplum tarafından dışlanmaktadır . #Hyunlix #seke